Hannanas schreef:Hoe gaat het denies? En Anne?
Lief dat je het vraagt. Helaas minder positief en roeien met de riemen die ik heb. Moet nog even geduld hebben tot het prikken uitgelegd kan worden dus ben verder gegaan met de tabletjes. Durf eigenlijk niet eens aan te kloppen bij mijn huisarts met dit verhaal ..
Ik ben sinds vorige week dinsdag duizelig wakker geworden op vakantie. Dit is aan blijven houden en ook nu ik weer in mijn eigen bed slaap. Gister na thuiskomst van stal beroerd geworden, vreselijke hoofdpijn, drukte aan alle kanten, duizelig .. brr. Vanochtend wakker geworden met iets minder duizeligheid maar nu wel misselijk. Hoofd voelt nog steeds drukkend aan ..
Dus ik bel de huisarts. Heb het nu wel lang genoeg aangekeken toch? Maar nee, het klonk niet ernstig genoeg dus ik hoefde niet langs te komen. Daar op ben ik natuurlijk boos geworden en mag ik nu om 10 over 11 langs komen. Mijn brief van de B12 kliniek heb ik ook mee, ik ben bloed sagorijnig dus dat wordt nog gezellig. Is toch te bizar voor woorden ...
@ Anne_Bento,
Fijn dat jij het op die manier kan oplossen zeg! Heb ik zelf niet over nagedacht om diret een bedrijfarts te bellen, ik heb het gewoon binnen het bedrijf opgelost; wel met nadeel dat ik daar salaris op inleverde. Deze week begin ik weer fulltime. We zullen zien.
Succes in ieder geval. En je hoeft ook niets als je thuis zit
Al ga je zitten en netflixen of naar een paard of weetikveel wat. Maar doe iets leuks met je tijd. Slapen kan ook leuk zijn.