Inmiddels ben ik een erg gelukkig mens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wemkelover schreef:Ja mijn moeder steunt me wel alleen ik weet niet hoe zij het ziet of dat ze begrijpt wat het inhoudt.
Mijn ouders vonden mij altijd dwars en een moeilijk opvoedbaar kind. Ik zal niet zeggen dat ik de makkelijkste ben geweest of nog ben. Ik kan er best wel een kop op zetten. Maar mijn moeder is ook een die makkelijk in het slachtofferrol kruipt. Ze is wat vingerwijzerig zeg maar, het is altijd iedereens schuld behalve de hare. Ik ben ook wel beetje bang dat het zo'n soort gesprek gaat worden.
Maar het is wel gewoon nodig om te achterhalen hoe het vroeger ging en hoe ik was reageerde op bepaalde dingen. Ik weet het allemaal niet zo goed meer.
Cindeeh schreef:Ik heb alleen altijd moeite met de motivatie om me ertoe te zetten xD
TinekeHorses schreef:Dat probleem herken ik. Alleen dan niet bij hardlopen.
Dat is echt mijn hobby, dus daar doe ik alles voor. Net zoals jullie ook andere dingen hebben waar jullie wèl motivatie voor hebben.
Die grote drempel om echt iets te gaan doen heb ik ook vaak behoorlijk moeite mee...
Piloetje schreef:Oh haha zie net dat er al weer een pagina bij stond! Alweer zwaar gepasseerd dat onderwerp. Lol