Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wesco schreef:Nee de receptioniste zou kijken of de 2de psychiater mij dinsdag kon bellen. Eigenlijk zit ik er over te denken om ergens anders in therapie te gaan als het zo moet. Maar ik moet eerst uitzoeken of dat kan ivm met de verzekering.
DBiancaL schreef:ik lees al een tijdje mee... maar wil hier toch even mijn ei kwijt...
Ik ben 13 december van mijn paard gevallen en ernstig ongeluk helaas waardoor ik nu nog aan het revalideren ben en ontzettend afhankelijk ben.
Ik heb zelf 2 jaar psychotherapie gehad maar merk dat door ik nu afhankelijk ben en niet meer wanneer ik zelf kan/wil naar mijn uitlaadklep mijn paard kan ik steeds meer in een dip raak.
Omdat ik niet kan sporten wordt ik zwaarder, ik slaap veel maar ervaar wel stress doordat werk enige druk op mij legt (op het moment zie je niks aan mij maar moet wel echt goed de tijd nemen om te revalideren)
in het begin was echt iedereen super zorgzaam maar na nu al dik 12 weken verder verzwakt dat en verwachten mensen weer meer van je.
Ik merk dat ik er niet zoveel zin meer in heb en weet zelf niet zo goed wat ik moet...
vanmiddag heb ik even gekeken of je voor eventuele traumas ook een therapie kunt doen (weet alleen niet of het baat heeft) heeft hier iemand ervaring mee? of wat zouden jullie doen?
DBiancaL schreef:Super bedankt voor de tips... ik denk dat ik misschien samen met mijn huisarts hierover moet praten maar die zegt idd vaak (wat denk je zelf dat je nodig hebt) dan is het opzich goed om van te voren even zelf studie te doen.
Het stomme is dat ik zelf in de psychiatrie werk maar goed wij zijn allemaal maar mensen en hebben zo onze goede en minder goede momenten.
Die bodyscan ga ik ook eens bekijken... handig om thuis ook al het een en ander te kunnen doen. Thnx en als ik eventueel aan een dergelijke therapie ga beginnen dan zal ik mn ervaringen wel even delen.
Begrip heb ik al heel veel aan vanaf deze kant