maar de meeste 'echte' winkelcentra hebben dat ook wel denk ik? een winkelcentrum hier in de buurt (niet in de stad) heeft er zelfs 2.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zwitsal schreef:Zilver shampoo kun je vergeten, dat werk echt alleen bij blond haar met een gele gloed.
Head and shoulders kun je proberen maar ik denk dat t dan alleen lelijker wordt. Weet niet of t daar mooi lichter van wordt. Zal vooral valer worden denk ik. Maarja je kan t proberen.
Raar trouwens , best een groot verschil tussen de kleur op t pakje en de kleur van je haar nu :s
jasz schreef:je zou maar in een neppe stad wonen he![]()
![]()
maar de meeste 'echte' winkelcentra hebben dat ook wel denk ik? een winkelcentrum hier in de buurt (niet in de stad) heeft er zelfs 2.
ilse011 schreef:Hallo allemaal,
Ik wil heel graag meekezen en mepraten,
ik heb alleen echr snel hulp nodig, offe tips!
Ik wil heel graag mijn haar rood maken ( met spoeling die voor een paar dagen erin blijft)
Ik wil de kleur van ariana grande , ide kleur die rood is met een beetje bruin erin,
Ik heb alleen me god geen idee waar ik die kleur spoeling kan kopen,
Heeft iemand tips waar ik het kan kopen? Bij welke drogist, mis met een linkje erbij.
jasz schreef:ilse011 schreef:Hallo allemaal,
Ik wil heel graag meekezen en mepraten,
ik heb alleen echr snel hulp nodig, offe tips!
Ik wil heel graag mijn haar rood maken ( met spoeling die voor een paar dagen erin blijft)
Ik wil de kleur van ariana grande , ide kleur die rood is met een beetje bruin erin,
Ik heb alleen me god geen idee waar ik die kleur spoeling kan kopen,
Heeft iemand tips waar ik het kan kopen? Bij welke drogist, mis met een linkje erbij.
alleen kan je geen rode spoeling vinden die maar even blijft zittenje kan wel een kleur vinden die kort blijft, maar de rode ondertoon blijft heel lang in je haar. Soms heb je mazzel en gaat het er wel snel uit, maar vaak blijft je haar ook lang nadat de echte kleur weg is nog wel wat rossig. Dan kan je altijd weer weg halen met as-verf. Maar je moet wel weten dat het niet zo simpel is als je denkt. Eenmaal rood, is het lastig om weer een andere kleur te krijgen zonder dat je echt moet gaan ontkleuren of bleken.
Blon_D schreef:PocoGaucha schreef:zijn er hier nog meer mensen met kort haar, die wakker worden met een wc borstel? ik wordt er zo gek van. en nu met de vrieskou heb ik eigenlijk geen zin om elke dag mijn haar nat te maken.
hoe houden jullie dat goed?
Lang haar en hetzelfde probleem