Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SCC schreef:ik heb nu al bijna 2 jaar de pil (yasmin) maar krijg steeds meer last van bijwerkingen en vooral veel doorbraakbloedingen.
ik heb de pil nodig omdat ik anders bijna altijd menstrueer, en dat is helemaal niks.
omdat ik wedstrijden rijdt in de zomervakantie zou het handig zijn als ik een keertje een paar dagen kan doorslikken.
iemand een idee welke pil goed zou zijn voor mij ?
Jolliegirl schreef:mayniac_val schreef:Een half jaar ongeveer
Ik vind dat erg kort om al meteen te stoppen eigenlijk.
Bij mij kwam er pas na 1 jaar een goed ritme in...
Zwitsal schreef:Geen idee of dat normaal is , kan ik je helaas niet mee helpen. Was je voor je je hormonale anticonceptie gebruikte ook zo zwaar ongesteld?
Bi mij bevalt t spiraal opzich goed.. Op 1 ding na.. En dat is dat ik echt veel en vaak buikpijn heb. De ene keer echt darmkrampen, maar nu bijv weer ter hoogte van m'n linker eierstok echt steken (met lopen is t erger dan als ik zit, vooral als ik m'n linker been neerzet tijdens t lopen dan komt er een steek).
Ben nu niet ongesteld geworden maar sinds ik dat dus had moeten worden volgens de planning heb ik helemaal veel last van m'n buik.
Ik spring een gat in de lucht omdat ik nu niet ongesteld ben geworden maar als deze buikpijn zo aan blijft houden dan weet ik niet of ik de spiraal wel houd
Sababber schreef:Nooit gedacht dat ik me ooit zou melden in dit topic. Ik ben al sinds mijn 10e (bijna 11e) ongesteld. Ook jong aan de pil gegaan (14) doordat de pijn me 5 dagen op bed liet kramperen.. nu heb ik al jaren een regelmatige cyclus, maar nu ineens heb ik een lage extreem pijnlijke rugpijn! Meer mensen die hier last van hebben? Zou dit met de menstruatie te maken hebben? Het voelt alsof er voortdurend iemand met zijn vinger net boven mijn stuitje duwt..