Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden, wie ook bezig?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Pepper3

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden, wie ook bezig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 10:10

goedemorgen dames.
Aanstaande zaterdag doen mijn man en ik samen een zwangerschaptest om te kijken ofdat ik inmiddels van ons derde kindje zwanger ben.
Vind het zo spannend!
Zou het liefst naar de winkel rennen en een test doen haha nog een paar nachtjes wachten.

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 10:11

Duimen jullie mee ?

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 10:11

Welkom Hoffie! Wat moet dat naar zijn zeg, om te weten te komen dat je nog steeds chlamydia hebt.

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 10:25

Hoi Hoffie, wat een verhaal. Hopelijk komt het snel goed!
Jelledaantje natuurlijk duimen wij mee.
Fantast, nou, voor zover ik weet ben ik A pos maar bij de bloedtest was toch een aanwijzing gevonden dat beeb een andere bloedgroep zou kunnen hebben. Aangezien Raoul zijn bloedgroep niet weet zou beeb negatief kunnen zijn. Dus voor de zekerheid de test bij 27 wk.
HM veel plezier!!!

Ik mag weer naar fysio vandaag, komt een vervanger dus ben benieuwd wat ik mag verwachten. Heup zit wel helemaal shocking klem dus het is wel echt nodig helaas.
Gister nog even op het paard gezeten, manlief moest een correctie uitvoeren en kreeg het niet voor elkaar, waarop ik het niet kan laten zitten natuurlijk (stomme donder die ik rondloop). 2 minuten duurde het. Manlief was uiterst verbaasd over hoe braaf paardlief daarna was...Zucht.
Zo de hond maar weer laten bewegen, heb er geen zin in vandaag. Heel diep comateus geslapen en dan duurt het zolang voordat ik een beetje bij getrokken ben.... En hoe het komt??? Wie het weet mag het zeggen!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 10:53

Spannend hoffie en welkom!

Babypark <3, kan niet wachten...

Fanci, veel succes bij de fysiotherapeut

Ik ga nu m'n bed uit kruipen, heb ook een coma nacht gehad en slaap nu elke nacht pas tussen 1 en 2... En voel me nu ondertussen wel wat slapjes door al dat bloed verlies....

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 12:09

zo ik ben weer thuis van operatie

@ fanci, doe je wel voorzichtig?
en ik heb gelukkig geen last van mijn bekken gehad bij Jen, lijkt me pijnlijk....

@ Joanne, las ik goed dat je nu zoveel langer ongi bent dan normaal? je was toch ook best een paar dagen overtijd?
miss is het wel een MK? het gaat heel vaak in de eerste 4 weken mis en dan schijnen vrouwen haast niks te merken dan hooguit wat meer bloedverlies?!
iig maar ff lekker rustig aan doen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 12:54

hoe ging t meis?? wat erg vergeet ik er helemaal naar te vragenZ! sorry!!!

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 13:08

Hej Cindy. Hoe was het?
Ik dacht ook al aan mk bij Joanne, maar wilde het niet opperen :o
En ja ik doe voorzichtig, maar ik ben ook zo godvergeten koppig... 8)7

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 13:15

alles goed cindy?

ik dacht er ook al aan :( maar wilde er niet te veel aan denken omdat de test ook negatief was... het komt nu sinds gister wisselend, soms niks en dan weer een vlaag. het is ook echt helder rood en heb nog steeds was 'ongi pijn'...

heb wel weer ongeveer 4 weken ziektewet voorgescgreven gekregen, krijg over 3-4 weken weer een arbo afspraak en dan gaan ze kijken wanneer ik weer mag gaan werken maar ze hebben het liefste pas na de controle van 7 augustus

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 13:20

Joanne: :(:) :(:) :(:) :(:) Hopelijk voel je je gewoon snel beter, ongeacht wat de oorzaak is/was. Heb hier nog wel een triple chocolate chip cookie voor je.....

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 13:21

dank! heb hier ook al een beker ben en jerry's open getrokken hahaha. en die blik van mn mannetje deed me heel veel van de week <3 hij weet dat ik me niet top voel nu en probeerd alles wat minder erg te maken

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 13:24

Lief!!! Op zo'n moment weet je weer helemaal waarom je in eerste instantie met ze getrouwd bent he! Ze kunnen het wel ;-)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 13:25

idd, soms zijn het boeren eerste klas maar o wee als we wat hebben haha

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 13:31

Sterkte Joanne!

Ik ben weer terug van de echo. Alles is keurig in orde dus ik moet me niet meer zo druk maken.
Ook kwamen we erachter dat er een grappenmaker in me groeit die me al vanaf week 1 in de maling zit te nemen.
Ik was er namelijk heel zeker van dat ik een jongetje zou krijgen. Gewoon zo'n heel sterk voorgevoel.
Nou mis, het is een dochter! Ik ben blij met alles zolang het maar gezond is en dat is ze. Nu nog een naam....

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 13:33

Jep! Gelukkig maar, anders ging je je toch afvragen waar we ze eigenlijk nog voor nodig hebben ;-) Nee, op zulke momenten ben ik ook altijd erg blij met mijn mannetje, dat hij toch gevoel blijkt te hebben én er totaal niet tegen kan dat zijn vrouw ellendig is.... Voor je het weet nemen ze spontaan bloemen mee... En de volgende dag doen ze weer iets stoms waardoor je ze wel kan lynchen maar hey, that's life!

Daisyree fijn dat alles goed is!! Ik hoop dat ik niet zo'n grappenmaker huisvest... ;-)

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 13:36

Gelukkig was de echo heel erg duidelijk, dat is een meid.
Het begint nu ook echt door te dringen, ik word mamma van een dochter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 13:37

gefeliciteerd daisyree!! fijn dat alles goed was <3

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 13:37

Heb je in ieder geval geen problemen meer met kleertjes shoppen!!!!

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 13:48

Yeah Daisyree, op dat goede nieuws neem ik een taartje, jammer genoeg moet ik hem nog wel bakken maar als ik vanmiddag een stukje zelfgemaakte hazelnotenschuimtaart zit te eten dat zal ik aan jouw goede nieuws denken!
Hoffie wat een verhaal zeg, wel fijn dat het nu uit je lijf is en dat het hopelijk mee valt bij de kijk operatie (ik zal voor je duimen).
Jelledaantje, zal ook voor jouw duimen.
Cindy, ik hoop dat je je goed voelt na de operatie!
Fanci. Hoe gaat het nu met jou?
Joanne, wat balen dat je lichaam zo van streek is.

Zoontje van vrienden is gisteren 4 jaar geworden, was een gezellige kinder bende.
Maar ben ik nu erg dat ik al die schreeuwende kids eigenlijk helemaal niet leuk vind?
Kan natuurlijk ook aan de kids liggen maar echt heb toch een paar keer de neiging gehad om wat kleine nekjes om te draaien, ook van ouders trouwens.
Een van de kinderen was erg irri aan het rond fietsen, staat er een stoel in de weg, gaat hij mij toch een partijtje schreeuwen dus ouders springen op om de stoel aan de kant te zetten, alsof het kind het niet zelf kan uitzoeken.
Heb zo'n vermoeden dat als wij kids krijgen dat ze het zwaar gaan krijgen met mij want ik zou dus nooit op dat geschreeuw reageren.
Vraag me op dit soort momenten ook af of we er wel aan toe zijn om kids te krijgen, want moet hier echt niet aandenken.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 13:52

i know what you mean.... zie het ook erg vaak bij mij in de winkel en heb hetzelfde! ik ga dat toch ec ht anders doen denk ik dan bij mn eigen!

daisyree, gefeliciteerd! wat fijn dat alles goed is! en nu gaan genieten hoorr (en shoppen := )

melanie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 14:56

goeiemiddag...

Ik wil iedereen ff een pb-tje sturen over mijn verhaal.....
Wie dat zou willen, zouden mij eerst ff een pb-tje willen sturen?

groetjes melanie

tessie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 15:00

daisyree, wat fijn dat alles goed is! en ik had hetzelfde ik was ervan overtuigt dat ik een jongen zou krijgen, maar ook een meisje! ik vind het erg leuk :-) maar idd als het maar gezond is!

ik heb vanochtend weer controle en echo gehad, baby is deze week goed gegroeit en ze ligt al met dr hoofdje naar beneden
ongelooflijk zeg!! echt een wondertje

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 15:04

Ik heb dat ook hoor, dan zie ik van die schreeuw lelijkerds en denk ik :n
Al die ouders daarvan zeggen vervolgens: wacht maar tot je zelf kinders hebt....Nou, echt, het is me bij twee dwarse dominante paarden gelukt én bij een nog ergere cattledog, die kinderen gaan het vast ook begrijpen: wat ik zeg gebeurt ook. En dat opvoeden dus niet altijd leuk is weet ik allang. Mijn moeder was ook bet streng, heb ik echt niks onder geleden hoor, sterker nog, heeft me gevormd.
Zahlina, vandaag gaat het redelijk, moet mezelf gewoon vooral een beetje psychisch bezighouden....(valt niet altijd mee)
Melanie, heb je last van meelezers? Vervelend. Als je wilt mag je me wel pb-en hoor! Heb vakantie en ben all-ears ;-)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 15:06

mooi nieuws tessie!

GoGoNut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-12 15:07

Gefeliciteerd Daisyree dat alles goed is en je een dochter krijgt!
@Joanne sterkte en balen dat het zo aanhoud!
@Melanie20 ik wil wel een pb'tje hoor, kan wel even wat afleiding gebruiken.

Pff ik weet niet of ik nu ongelofelijk last heb van mijn hormonen dat ik zulke moodswings heb, of dat ik écht gewoon lichtelijk depressief ben.. Zit echt niet lekker in mijn vel, voel me down en zie dingen gewoon even niet zitten en heb huilbuien.. voel me ^%&.. Help..