2,5 week terug gekke actie gemaakt tijdens een training met korfbal waarbij mn knie even flink kraakte. Behoorlijk wat last maar door blijven lopen, waren vorige week ook vrij i.v.m. feestdagen; dus dacht: zal vast wel optijd hersteld zijn voor over 2 weken. Niet dus

Woensdag geprobeerd te trainen maar dat was totaal geen succes, bij felle acties het idee dat er binnenin iets over elkaar aan het knarsen was en instabiel

Op aanraden van verenigingsfysio en nog iemand die arts is binnen het team vandaag toch maar even naar de huisarts geweest vandaag. Die vermoed scheur in meniscus (naast dat bandjes natuurlijk een tik hebben gehad) maar wil me liever toch nog niet doorsturen naar ziekenhuis voor MRI omdat ze dan waarschijnlijk gaan opereren, ik nog jong ben en de huisarts veel oude mensen rond heeft lopen die vroeger zo'n operatie hebben gehad en nu zware atrose klachten hebben...

Nu moet ik het even twee weken rustiger aan doen en krachttraining doen om de boel sterker te maken. Mocht het over twee weken niet minder zijn dan moet ik bellen en krijg ik alsnog een doorverwijzing voor MRI. Moet ook bellen als hij dusdanig op slot schiet tussentijds dat ik hem zelf niet meer eruit krijgt of als hij weer dik wordt etc.
Jullie als knie-ervaringsexperts nog tips what to do? Heb al een hoop gedoe gehad met mijn enkels, maar knie nog niet