Toushie schreef:Romy : haha succes dan ! , hehe ja best erg.. en iedereen in de omgeving dat zeggen dat het echt te zien valt dat je sport en er goed uitziet.
En ik heb zoiets van yeah yeah sure , maar ik wil meer en beter en meer en en totdat ik zelf tevreden ben.![]()
Tuurlijk ben blij met de vooruitgang hoor.
En het welbekende , ik vind het wel mooi spieren bij vrouwen te zien.. ja maar dat wil je toch niet he.. dat is echt niet mooi..
oww bij mij waren de reactie ook zo wisselend.. De een vraagt of het wel goed met me gaat en ik geen annorexia heb, de volgende zegt idd dat ik te gespierd wordt, weer een ander vind het heel mooi en heeft er respect voor en een enkeling zegt dat ik 10 kg zwaarder mooier was. Wat wel heel opvallend is dat ik eigenlijk nul draagvlak heb voor mn nieuwe doel (vet naar 22%), zelfs de zeer fanatieke sporters zeggen dat het te laag zal zijn en het niet mooi is.... (denk dat dit onbewust ook wel genoeg knaagt om er niet fanatiek genoeg mee aan de slag te gaan, al zie ik zoveel verbeterpunten bij mezelf. Ben ook wel bang dat het zelfbeeld zo onrealistisch is dat het ongezond wordt)