Nicole schreef:anders kom ik niet in de categorie waar ik in moet/wil met de wedstrijd die ik zaterdag heb.. Maar totaal onverwachts weeg ik toch zwaarder dan ik dacht

kak.. Nu wel veel drinken toch, vooral koud water, de dag zelf even lang in de sauna?? vandaag maar even gaan skieleren enzo.. Ik heb een heel schommelt gewicht dus hoop gewoon dat het er af is vrijdag..
Nou heb ik dus wat vraagjes.. IK BEN EEN SUPER ZEURZAK kwa eten..
sinaasappel eet ik niet echt zou appel ook mogen? 1 ei zonder iets bleah en geroosterd brood zou ik daar franch toast van mogen maken (ei opkloppen en brood er door heen halen en in de pan en dan zonder olie/boter) en die kwark wat voor kwark bedoelen ze? En ook drink ik geen thee, kan een mok melk ook gewoon elke ochtend..?
al vast bedankt..
Sorry, had niet gelezen dat het erom ging dat je dan met de wedstrijd mocht meedoen. hmm lastig, misschien je trainer om advies vragen? heb wel eens gehoord dat mensen met vuilniszak om gaan sporten ja..
wat antwoorden op je voedingsvragen: ik denk magere kwark..
thee moet je niet gaan vervangen door melk

. tenzij je meer eiwitten nodig hebt, maar in dit geval zou ik gewoon thee kiezen.
Ehm appel kan ook prima ipv sinaasappel, het beste zou nog een grapefruit zijn. eitje met peper en zout is best te doen toch? en ja misschien iets minder lekker, maar je wil afvallen right? en met de wedstrijd meedoen. dus dan moet je misschien ook even door de zure appel heen bijten.. en dingen eten/drinken die je misschien niet normaal gesproken zou eten.