Oeps, op de laatste dag dat de drogist die Opi verkoopt 20% korting had, toch voor de verleiding gezwicht en een potje gekocht. 'My private jet'. Ga hem morgenmiddag of maandag opdoen, morgenochtend eerst carrouseltraining en paarden en verse lak gaan bij mij nog altijd niet zo goed..
Nog wat gehoord over het feestje, Stef? Ga je dan echt met al die potjes lak in het OV? Je bent wel een held hoor!
Hoezo moet je daar een held voor zijn? Gewoon alles in een koffer. Of je nu een weekend tas bij je hebt of wen koffertje, maakt ook niet uit
20% is altijd lekker, maar dan vind ik het toch nog steeds duur
_Apple_
Geplaatst: 05-01-13 22:05
Daar hebben die mensen toch een koffer voor? Bij mij kwam die styliste wel met een koffer vol.
Hihi, Stef je was me voor!
Dreamybol
Geplaatst: 05-01-13 22:06
Naja, dan is het net zo duur als 2 potjes rimmel en dan heb je ook dezelfde hoeveelheid. Alleen in 1 kleur.
Nouja 100 potjes lak, nagelwielen, steentjes, watjes, removers, dingetjes. Als je zo zegt 'in een koffertje' dan snap ik het wel weer, al zie ik dan wel weer alles door elkaar liggend voor me. Ligt waarschijnlijk aan mijn eigen motoriek.
De lakjes (50) zotten in een voorgevormde display die precies in de koffer past. Dan heb ik daarnaast nog wat ruimte voor stripers, remover, etc. Sterntjes en alles zit in wielen, nagelwielen passen bovenop... Maak wel een keer een foto
Nee, ik heb geen officiële koffer, gewoon een soort van tupperwere bak die dicht geklikt kan en met een handvat. Zo'n officiële koffer is natuurlijk schitterend, maar zolang dit werkt ga ik geen onnodige kosten maken