[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mayniac_val

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 15:20

Ik vond mijn vier kraakbeenpiercings niet heel erg pijnlijk. Je voelt het even als de naald er doorheen gaat, sure, maar dat was het wel zo'n beetje.

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 16:43

Ik vond m'n gewone gaatjes veel pijnlijker dan de piercings. Piercings heb ik helemaal niks van gevoeld.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 17:13

Mijn helix was een hel, maar dat kwam omdat die piercer behoorlijk zat te k*tten ermee.. vreselijk! Mijn inner-conch, die door dikker kraakbeen gaat, deed daarintegen totaal geen zeer :n

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 17:16

Dreamy schreef:
Mijn helix was een hel, maar dat kwam omdat die piercer behoorlijk zat te k*tten ermee.. vreselijk! Mijn inner-conch, die door dikker kraakbeen gaat, deed daarintegen totaal geen zeer :n

weet ik hier van? :+

Ik heb een vraag: Weet iemand waar je navelpiercings kan kopen voor onder? Ik hem mijn piercing aan de onderkant van mijn navel laten zetten en vroeger waren er nog wel hangertjes etc. voor te vinden. Helaas nu niet meer dus en zo'n piercing voor aan de bovenkant van je navel is geen optie (behalve zo'n balletje, maar ik wil ook eens wat anders dan dat :+ ). Iemand tips?

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 17:18

Ooh apart zeg een navelpiercing aan de onderkant. Hoor je niet zo vaak haha. Hmm, die zijn volgens mij inderdaag wel moeilijk te vinden. Ik heb er in ieder geval nog niet voorbij zien komen op het internet. Ik ga van de week weer eventjes naar een winkeltje hier in de stad, en daar verkopen ze echt de vreemdste piercings, dus misschien ook wel voor onder je navel. Ik zal er eventjes opletten. :j

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 17:22

Adamootje schreef:
Dreamy schreef:

Ik heb een vraag: Weet iemand waar je navelpiercings kan kopen voor onder? Ik hem mijn piercing aan de onderkant van mijn navel laten zetten en vroeger waren er nog wel hangertjes etc. voor te vinden. Helaas nu niet meer dus en zo'n piercing voor aan de bovenkant van je navel is geen optie (behalve zo'n balletje, maar ik wil ook eens wat anders dan dat :+ ). Iemand tips?

Hè? Waarvan? :P Ik heb mijn innerConch al voordat ik jou kende hoor :D Vorig jaar rond april laten zetten, toen ik net 2 weken terug was uit Amerika :+
En mijn helix heb ik sinds het jaar dáárvoor, op Pinkpop laten zetten :=

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 17:23

ah dankje! :D

Ik wilde vroeger heel graag een navelpiercing en natuurlijk het liefst boven. Helaas had ik daar te weinig vel, dus moest 'ie onder komen. :+ Bij de V & D hadden ze toen een piercingsshop en daar haalde ik altijd de onderpiercings.. Helaas is 'ie nu weg..

@ Dreamy, de volgende keer zal ik beter opletten. :+

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 17:28

Adamootje schreef:
ah dankje! :D

Ik wilde vroeger heel graag een navelpiercing en natuurlijk het liefst boven. Helaas had ik daar te weinig vel, dus moest 'ie onder komen. :+ Bij de V & D hadden ze toen een piercingsshop en daar haalde ik altijd de onderpiercings.. Helaas is 'ie nu weg..

@ Dreamy, de volgende keer zal ik beter opletten. :+

Lang los haar + oorpiercings... ik snap het wel :(:)

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 17:28

Misschien rare vraag, maar wat is het verschil met de piercing van onder en boven in je navel ? Hahaha

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 17:41

zilveren/ ijzeren Balletje van een bovenpiercing zit altijd boven. En het balletje van een onderpiercing altijd onder.

even ter illustratie:

Afbeelding

meestal neem ik dan zo'n piercing:

Afbeelding

als ik een piercing voor boven neem, dan hangt dat altijd zo laag en dat is niet zo mooi vind ik.

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 17:49

Ooooooh op zo'n fiets!

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 18:33

Adamootje schreef:
Dreamy schreef:

Bij P one in venlo. Hebben ook een site waar je kan bestellen.
www.pone.nl. ze zijn wel duur maar hebben wel kwaliteit

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 18:36

Maar mijn helix heb ik weer amper door gehad, dus de enige manier om uit te vinden of het pijn doet is de piercing laten zetten :+

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 18:38

Ik vond mijn helix totaal niet pijnlijk ;)

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 19:59

Marieke1495 schreef:
ik kom even binnenvallen:
zit een 3e gaatje ook door je kraakbeen heen?

Ik ben namelijk doodsbang dat het pijn gaat doen :')

Dit verscheelt per persoon...
Bij mij ging hij er vlak langs heen, vond het geen pijn doen.

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 21:04

Cremoris schreef:
Sorry dat ik zomaar kom binnenvallen! Maar heeft iemand van jullie ervaring met dit soort piercings?
Ik had een lip piercing, maar die heb ik dicht laten groeien. Alvast bedankt! :)

[ Afbeelding ]

<3 deze heb ik gehad!!!
nooit problemen mee gehad maar ik had m helaas ook niet zo lang, denk een jaar.
hij moest er uit ivm operaties aan mijn oor.

het zetten ging probleemloos alleen het velletje pakken tussen de tang was niet echt fijn zegmaar :=

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 22:43

Mijn kraakbeenpiercings heb ik ook niet gevoelt hoor! Dat zijn een industrial en een rook!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 20:11

Sassii schreef:
Ooh apart zeg een navelpiercing aan de onderkant. Hoor je niet zo vaak haha. Hmm, die zijn volgens mij inderdaag wel moeilijk te vinden. Ik heb er in ieder geval nog niet voorbij zien komen op het internet. Ik ga van de week weer eventjes naar een winkeltje hier in de stad, en daar verkopen ze echt de vreemdste piercings, dus misschien ook wel voor onder je navel. Ik zal er eventjes opletten. :j

Is een veel gezette piercing hoor :=

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 21:53

Sassii schreef:

Vind je? :') zie je hier hartstikke veel, hier ook gehad :j
Dubbele tong daarintegen (nu inmiddels nog maar 1 van) zag je hier niet veel.

Crazy factory en alloverpiercings hebben er een hele boel, zit daar niets tussen?
Laatst bijgewerkt door _Friemel op 28-06-12 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 22:00

Weet hier iemand of elk opschroef knopje van een labret op elke labret past?

Ik heb er nu 1 in mijn tragus, die 1.2 mm dik is. Ik moest hem laatst verwisselen ivm MRI scan, het weer in doen deed toen echt mega veel pijn. Ik wil hem nu dus echt nog lang laten zitten, maar vind het wel leuk om het knopje te verwisselen.

Heb een paar leuke gezien van crazyfactory, maar wil het wel zeker weten voordat ik het bestel.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 22:52

Volgens mij heb je 1.2 en 1.6mm dikke staafjes/labrets, en de knopjes die daarop horen hebben dus ook verschillende maten lijkt me :j

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 23:02

als je een balletje neemt voor een 1.2mm staafje past hij er gewoon op :j

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 12:43

Ja ik vroeg bij af of het schroefdraad van elk staafje/labret overeen komt. Want heb er dus nu 1 van alloverpiercings in zitten, maar wil graag het knopje van een labretje die ik bij crazyfactory heb gezien erop doen.

Dus als ik die ook 1.2mm bestel zou het wel moeten passen? Ach en anders dan laat ik hem nog liggen en doe ik hem erin als mijn tragus volledig genezen is.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 15:11

4mm tunnel :D

Afbeelding
Mn oor lijkt inderdaad wat rood, maar dat is ie dus niet haha.

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 15:29

YES, gisteravond mijn navelpiercing gezet in hardenberg bij Painted Flash! :D Leuke zaak hoor, aardige mensen. Je wil niet weten hoe zenuwachtig ik was. Ik moest mijn naam, adres enz. op schrijven maar dat moest mijn moeder maar doen want ik kon dat niet, haha _O-
Ben er wel superblij mee! Ik vond het wel zeer doen, maar dat was dan maar voor nog geen halve minuut :).
Op dit moment heb ik er ook helemaal geen last van, alleen als ik buk.

Ik heb alleen nog een vraag;
kan je ook kwartier/20 minuten onder de zonnebank? ;)