MightyJoe schreef:Ik voel me echt een mongool als ik op de wii sta te hoelahoepen
Ik ook, doe ook altijd de gordijnen dicht, je kan nogal makkelijk bij mij naar binnen kijken.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar het is voor een goed doel
Gewoon bolletjes eten dan hoor, als je er zin in hebt. 
In het weekend mag dat best een keer!
Loesss schreef:Huuh ga je nooit naar school als je ongesteld bent dan?
Ik lust geen shoarma, gadverdamme! Maak weleens zelf kipshoarma met eigengemaakte knofsaus (van yoghurt en lightmayo, dat vind ik wel lekker) en veeeel slaaa! Jaaa ga ik deze week ook weer eens maken haha! In een Turks brood!
. Geen tussendoortje dus ivm uitslapen (en geen beweging vandaag, ben de hele dag aan het leren. Als alles loopt zoals m'n planning hoef ik vandaag 'maar' 6 uur te leren. Gelukkig zit er al een uur op..
)
heb van elk toetje een stuk geprobeerd haha, aardbeien taart, chocolade mousse, mandarijnen taartje, chocolade stokjes, slagroom soesjes met chocola, iets wat naar marsepein smaakte, nog iets met chocola.. enzovoorts. Het was bij elkaar toch wel zo'n anderhalf stuk taart denk ik.
Maar heb er wel van genoten! Dus vandaag en de rest van de week maar even wat strenger voor mezelf zijn. Marijkjuh schreef:M'n moeder gaat vanavond vegetarische burrito's voor me maken, ik ben heel benieuwd. Ze had van de week ook al apart erwtensoep zonder vlees gemaakt, echt super lief van m'n mams
Als je er maar van genoten hebt!
Klein stukje. En toen s'avonds nog eens een tompouce
Maar ach.