Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ukster schreef:die laatste watermarble is inderdaad leuk!
ik heb het nu al paar keer en het wordt alles behalve moooi hahaha. het wordt vooral 1 grote troep!
ik heb 65 lakjes en geneen die mooi in een rondje naar de buiten kant uitloop. ik drup het op het water en gelijk de volgende, maar die blijft als een bolletje op de uitgelopen nagellak liggen, want dat is in die paar seconden een soort oliewaas o het water geworden.
in 1 woord, drama hahaha
hoeveel drupjes nagellak zijn het bij jou per nagel?
Yv_ schreef:Ja Skessa, dat is inderdaad zeker iets voor mij.
Maar nee, ik heb mijn lijstje nu compleet en die gaan we mooi zo houden. Heb alleen nog geen keuze gemaakt tussen Light As Air en Re-Fresh Mint, maar na mijn vakantie zal daar duidelijkheid in komen
. Kan ik Essie Mint Candy Apple niet vinden, gaan we voor Re-Fresh Mint en als ik 'm wel kan vinden gaan we voor Light As Air.
En nu wil ik géén mooie lakjes meer voorbij zien komen!!!!!
Haha ik heb gelukkig niet het probleem dat ik van mijn lakjes afwil! Ik baal er alleen wel gigantisch van dat mijn moeder precies dezelfde kleurtjes leuk vindt, die ik ook geweldig vind!
Wat dat betreft is het hier precies hetzelfde als bij jou thuis hoor DQ! Ze vond het vreselijk dat ik weg was, maar sinds ik terug ben is ze heeeelemaal blij. Jammer dat we die gevoelens maar tot op zekere hoogte delen, hahha!
Hoe lang zijn je eigen nagels nu zelf? Vind acryl/gel ook altijd verzorgd staan, maar inderdaad.. Het herstellen van je eigen nagels. Als je van jezelf vrij sterke nagels hebt, zou ik ze gewoon natuurlijk laten groeien..