Nagellak 'verslaafden' haha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 21:36

LiiNd_Y schreef:
ik stond vandaag voor de kassa en ik dacht, ik voel me best aso met al die nagellakjes, het waren er 7 + magneet en nagellakremover :=

maarjah die 15 is toch wel een toppunt :=

tja had nog een tegoedbon van 20 euro liggen van de etos. verdient met een tekenopdracht hihihi. tja je moet er toch wat mee doen he O:)

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 21:36

Najoveh schreef:
Heb nu bring me terra cooper op gedaan, echt een super kleurtje <3
Hij dekte ook perfect met maar 1 laagje :)
Afbeelding

DIE is gaaf! Wauw! Heb het niet zo met oranje, maar deze vind ik echt super!

xJolien

Re: Nagellak 'verslaafden' haha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 21:37

Pfff mijn nagels zijn echt he-le-maal verrot... Haat aan sportproject van school...
Tip: ga niet klimmen, dat is echt verschrikkelijk voor je nagels :=

Alles wat af KAN breken, breekt af... Bovenlaag van m'n nagels eraf, zere vingers en lelijke nagellak... Kan niet beter. :+

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 21:38

Leuk kleurtje Najoveh!
Ik vind die Yes, You Tan! uit de limited-edition serie van Catrice zó leuk, maar bij 'mijn' Kruidvat doen ze volgens mij niet aan limited editions.. Dus dan maar zo'n soort gelijke kleur op internet bestellen. :))

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 21:39

bij mij hebben ze nog steeds alleen maar die donkerblauwe :n

Liesurt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 22:48

Verdorie... heb ik vanmiddag m'n nagels gedaan, ga ik vanavond sporten en douchen..
Is die nu al gechipt! #)

Maarja het waren 3 lagen en een topcoat :?

gonnyvdz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 00:29

Liesurt, ik heb dus echt precies hetzelfde ook gedoucht en gesport en tadaa halve nagellak af xd

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 00:41

Hier nog eentje die die zo gaaf vind! Ben ook totaal niet van het oranje, maar die Terra Copper is wel kicke zeg! Van welke LE is die? Niet van de steden aan het flesje te zien?

Net met n vriendinnetje lekker tapas wezen eten en ze was zo verliefd op m'n gradient nagels :D. Dus nu net klaar met haar nagels. Is ongeveer hetzelfde, alleen in koperkleur. Vind het met die glitters en verschillende laagjes echt verschrikkelijk moeilijk fotograferen zeg. Ze komen zo ontzettend anders over dan in het echt.. Zo jammer, want in het echt is het heel gaaf!
Afbeelding

Oh en trouwens een tip: Koop géén wattenschijfjes van Derlon, het huismerk van de hoogvliet. Mijn de-makeup waren op en had deze even snel gehaald omdat ik die van de-makeup niet kon vinden, maar wat een dramaschijfjes zijn dat. Overal blijven stofjes van watten achter, niet fijn :n!

Ik ga morgen mijn nagels weer gewoon lekker 1 kleur doen, vannacht maar even bedenken welke. Hoop zo dat morgen (of uiterlijk begin volgende week!) de bestelling van transdesign binnen is! Dan gaat meteen "secrets" en "blue years eve" erop :D. Oh, en natuurlijk Wagon Trail uitproberen!

Weltrusten alvast!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 00:59

Ik heb nu maybelline express finish pearly pink 143 op, zo die droogt echt snel! Leuk barbieroze :)

foto van google:
Afbeelding

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 08:27

Ik heb 27 Goshlakjes. opruiming en geen opruiming. Totaal nu 78, en dan heb ik misschien mijn bestelling al, dus dan 88. :')

femkesofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 08:47

Hier mijn Crackle nagels!

Afbeelding

Webcam kwaliteit! :o

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 09:03

Yv_ : gave nagels! Hoe doe je dat als ik vragen mag?

Danique91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 09:46

Ja idd <3
Heb je daar een speciaal sponsje voor om het uit te laten vagen zeg maar?

Miss_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 09:50

Ik heb gisteren HET Sephora nagellakremoverpotje gekocht.
Werkt prima maar mensen die zeiden dat het niet stinkt moeten echt naar de dokter.
Bah het stinkt net zo als remover.
Maaaaaar het werkt wel :) en goed ook.

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 09:56

Afbeelding

dit zijn mijn nagels op het moment

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 09:58

Afbeelding
en van een andere keer

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 10:06

Afbeelding
dit zijn een paar van de voorbeelden die ik altijd heb liggen voor klantjes. uiteraard heb ik deze nepnagels zelf gelakt.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 10:06

Jammer dat we de details niet helemaal goed kunnen zien, zitten mooie dingen bij volgens mij!

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 10:09

ja ik krijg met mijn foon geen hele scherpe foto's jammer genoeg

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 13:11

Wow Amanda, die met die striped vind ik heel erg leuk! Lekker vrolijk!

Corelli & Danique: Ik heb gewoon 3 kleurtjes nagellak die redelijk bij elkaar passen en dan een glitternagellak.
Bij deze had ik Irreplacable van Essence, daarna Swing Babhy van China Glaze, daarna Just in Case van Essense en daaroverheen die gouden nailart topper van essence. Volgens mij heet-ie goldmine ofzo?
Simpel keukensponsje uit de keukenkast gepakt (gewoon die gele met aan de bovenkant dat schuurspul, schuurkant heb ik niet gebruikt), deze in 12 (!!) stukjes geknipt. Je hebt namelijk maar echt heeeel weinig van zo'n sponsje nodig. Omdat bij deze de kleuren zo dicht bij elkaar lagen, ben ik met de lichtste begonnen. (Bij die roze van een paar pagina's terug ben ik met zwart begonnen en met licht geeindigd, bij die zwartgroene ook). Dan doe je gewoon met je kwastje 1 van de vier hoekjes van je sponsje insmeren en beginnen met deppen. Omdat ik bij deze met de lichtste kleur begon, heb ik die het meest doorgewerkt naar mijn nagelbed. Vervolgens de tint donkerder op een ander hoekje van het sponsje aanbrengen en ook weer deppen. Omdat Just In Case (De donkerste kleur) vrij dicht op de kleur daarvoor lag, heb ik hier een streep french aangebracht op de nagel zelf en ben meteen gaan deppen. Het kleurverschril was namelijk niet duidelijk als ik die laatste kleur gelijk op het sponsje aanbracht. Wel météén deppen, als je effetjes wacht, gaat-ie al drogen en haal je juist de kleuren weg met je sponsje. Daarna met het kwastje van die glitterlak er overheen. Wel goed het meeste lak van het kwastje halen, anders heb je kans dat je een dikke glitterlaag op je nagelbed krijgt, maar dat wil je niet omdat dat de lichtste kleur moet zijn en deze de overloop netjes moet maken.

Meeen, heel verhaal.. Maar het is écht heel erg simpel :).

Nouka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 13:55

Dewii schreef:
Nu hebben ze een apart bakje met oude LE's van Essence en Catrice, die is wel netjes maar staat bij de kassa. Ik voel me dan zo opgelaten als ik daarin loop te snuffelen :o

Ik wou dat ze dat hier hadden! Hier ligt inderdaad ook alles door elkaar maar ik ben nog nooit een Catrice lakje in die bak tegen gekomen :n Ik ben schaamteloos wat dat betreft hoor, graai volop die bak :)) Weet je toevallig nog welke LE's van Catrice erin lagen? O:)

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 14:02

Haha ik denk dat het inderdaad moeilijker klinkt dan het is Yv_. :) Ik heb erg mooie kleurtjes groen en ook glittertjes, dus misschien dat ik het daarmee eens ga proberen.

Op dit moment zit ik met 3 verschillende kleuren nagels te typen, om te proberen. :D

Nouka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 14:07

Ik heb een klein Suske en Wiske boekje gekocht, die ga ik gebruiken voor m'n comic book nails (als de scheur uit m'n nagel is gegroeid :+ )

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 14:08

Werkt dat op dezelfde manier als de newspaper nails?

Nouka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 14:09

Ja, alleen moet je denk ik iets beter richten met het plaatje ... zodat je zeker weet dat ie er helemaal op komt :P