melody7 schreef:Is hij ook via Duitsland getest?
Regulier schiet je waarschijnlijk niks op, daar weten ze er gewoon veel te weinig van..
Dat kunnen toch ook gewoon groeistrepen zijn? Als je verder nergens last van hebt zou ik me er niet druk om maken, maar wel alert blijven natuurlijk.
Of ze weg gaan weet ik niet, mijn benen zitten er ook vol mee.
Hier een minder leuke update. Dinsdag ben ik naar mijn arts geweest en hij denkt dat er meer mis is, ergens wel te verwachten natuurlijk. Ik krijg nu weer verschillende testen, vooral gericht op hormonen en een uitgebreide schildkliertest. Zenuwstelsel en darmen gaan ook niet goed.
Nee nog niet, dat is de volgende stap. En inderdaad is dat hier bij de leerplicht ook niet geldig dus daar schiet je gewoon heel weinig mee op. Dat hij nu in onderzoek zit nemen ze nog maar aankomend jaar weet je natuurlijk niet wat ze er dan van gaan zeggen als hij veel afwezig is. Ook hebben ze het alleen maar over "het zit in je hoofd" en dat soort dingen. Gewoon super raar en ongepast dat ze het op zijn dislectie willen schuiven vind ik. Zogezegd is hij al een jaar ziek omdat hij dislectie zou hebben en daarom bang zou zijn voor school
Kan je die zomaar krijgen dan? Ik ben altijd dun geweest en niet opeens een boel aangekomen of afgevallen en heb wel van die strepen die precies op die bacterie foto's lijken die m'n moeder op zo een groep gevonden had. Ik kan ermee level hoor, daar niet van. Maar als ik straks opeens wel allemaal kwaaltjes krijg dat is meer hetgeen in m'n hoofd wat speelt.
Oh wat naar! Ik hoop dat je een goeie uitslag krijgt, en mocht er wat zijn dan kunnen ze er hopelijk wel wat aan doen! Nooit leuk om zulke berichten te krijgen natuurlijk