Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris82 schreef:Meest overschatten spiraaltje ooit. Op je tong bijten doet 10x meer pijn... bijna niets van gevoeld!
Mylady_E schreef:Iris82 schreef:Meest overschatten spiraaltje ooit. Op je tong bijten doet 10x meer pijn... bijna niets van gevoeld!
Dan heb jij veel geluk daarmee (al zal het misschien ook verschillen omdat je al kinderen hebt). Ik heb het nu 7 uur en nog steeds pijnVlak na het zetten zelfs flauwvallen en overgeven van de pijn ...
Hannanas schreef:Mylady_E schreef:Dan heb jij veel geluk daarmee (al zal het misschien ook verschillen omdat je al kinderen hebt). Ik heb het nu 7 uur en nog steeds pijnVlak na het zetten zelfs flauwvallen en overgeven van de pijn ...
Jeetje, klinkt niet echt aanlokkelijk haha.
Hoe is het nu?
luckyencurl schreef:Ik loop al een dikke twee jaar te klooien met dat ik er zo pijn van heb,wie herkent dit?
Manegepaard schreef:Hallo![]()
Ik heb al een tijdje last hiervan, en ik vraag me af of meerderen het hebben.
Als mijn stopweek gehad heb, gaat het 2 dagen goed, maar krijg ik daarna weer ongesteldheidsverschijnselen. Dus alleen de hoofdpijn en pijn in onderbuik, zonder verdere menstruatie-gerelateerde dingen erbij. Iemand enig idee hoe dit komt/die me een beetje gerust kan stellen? :3