Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ojajoh schreef:liesjecryos schreef:Een rammelaarl speelgoed uit 1800 ofzo.
Die waren rijkelijk versierd en van zilver.
Dat zou er ook best mooi bij passen.
dat is idd ook wel mooi ,maar dat wordt moeilijk omdat dat gedetailleerd moet en de tattoo op de bovenkant van mijn onderarm komt, niet zo heel groot dus....of valt het gedetailleerde mee? iemand een foto ervan? (ik google ondertussen ook ff)
ik dacht zelf aan een aronskelk omdat dat in de grafstukken verwerkt zat, dat was mijn wens
Lente schreef:Prachtig dat je die nog hebt genomen.En wat fijn dat je inmiddels ook een gezond dochtertje hebt. Het neemt het verdriet niet weg, maar... je snapt wel hoe ik het bedoel denk ik...
kaatje77 schreef:Ojajoh wat een ontzettend mooi gebaar voor je twee zoontjes
Snap je helemaal, wou eerst ook een vlinder laten zetten bij mijn andere tattoo, maar heb me bedacht...
Ik heb nu een vlinderpiercind die onze zoon symboliseerd, vond het anders te confronterend....
Myrthe_Yolto schreef:Even over het verhaal van de tattoo van iemand die klaar was bij t GGZ:
Ik vind het júist goed dat je ouders dit doen.. Het ergste dat je je kind wel aan kunt doen is iets beloven en het vervolgens niet nakomen..
Ojajoh schreef:liesjecryos schreef:Een rammelaarl speelgoed uit 1800 ofzo.
Die waren rijkelijk versierd en van zilver.
Dat zou er ook best mooi bij passen.
dat is idd ook wel mooi ,maar dat wordt moeilijk omdat dat gedetailleerd moet en de tattoo op de bovenkant van mijn onderarm komt, niet zo heel groot dus....of valt het gedetailleerde mee? iemand een foto ervan? (ik google ondertussen ook ff)
ik dacht zelf aan een aronskelk omdat dat in de grafstukken verwerkt zat, dat was mijn wens
Amberrr schreef:Mijn tattoo 1 week oud.
Ben er super blij mee![]()
Ik moest van mezelf 10 kilo afvallen en eerder mocht ik geen tattoo van mezelf. Dat is dus gelukt. En verder zitten er ook nog wat persoonlijke dingetjes aanvast.
Het zijn 2 veren.
http://i41.tinypic.com/13z7bps.jpg
Mars schreef:Prachtige tattoos heb je, ter ere van je kinderen
Heel mooi en bijzonder die afdrukjes, ik kan me voorstellen dat dat een hele waardevolle herinnering is.
Qua ontwerp is een aronskelk idd mooi, misschien ook één met twee vlinders erop? Of twee vlindertjes de er als het ware omheen vliegen?