Hij zit er vandaag trouwens 3 weken in, heeft zich tot nu toe keurig gedragen! *Klopt af* Alleen zit er een iets langer staafje in voor het geval hij wat op zou zwellen, maar de achterkant kietelt afentoe in mijn oor, heel vervelend Maar goed.
Haha oke Ja het is echt alsof er een haartje in mijn oor zit te prikken oid Maar tis dus de achterkant van het staafje. Maar ben er nog steeds superblij mee over een maandje terug en dan zit er een normaal staafje in.
Ja, ik vond dat lange staafje ook vervelend, mijn oordopjes vielen toen ook steeds uit. Later heb ik er een korter staafje in gedaan en nu heb ik alweer een paar weken een ringetje in en dat bevalt een stuk beter
Oh ja oordopjes Zwijg erover Zal blij zijn als ik dat kortere staafje heb Persoonlijk vind ik een staafje mooier, maar afentoe een ringetje is ook wel leuk denk ik !
mayniac_val
Geplaatst: 23-11-11 21:53
Marijkjuh schreef:
@mayniac_val: Dank je! Heb jij trouwens ervaring met de piercingshop in Schagen? (Ik zie dat je ook uit Schagen komt)
Het meisje dat er piercet werkt ook bij Body Cult in Amsterdam, die zijn sowieso goed vind ik dus ik denk dat zij ook wel goed is. Maar ik vind het een onvriendelijke bedoeling in Schagen, ze komen erg 'wat mot je?' over.
Marielle_93
Geplaatst: 24-11-11 16:35
Hey leuk het ging al over de tragus zie ik, ben vandaag bij passion for piercing (Groningen) naar binnen gelopen en heb hem ook laten zetten. Hij viel me heel erg mee, ben er blij mee Zit nu nog op school maar ik kan onderweg naar huis vast geen muziek luisteren..heb een beetje van die in-ear dopjes.
Nou dat gaat ook never nooit niet passen dus was niet zo moeilijk om het niet even te proberen Was juist een piercing waar ik vrij 'bang' voor was maar ik doe liever deze nog een keer over dan mijn tongpiercing denk ik..
Indd ik had ook liever tragus als tong Bij tong had ik er een week last van omdat ie dik was enzo Het piercen van de tragus deed wel meer zeer maar daarna geen last meer van gehad
Marielle_93
Geplaatst: 25-11-11 08:18
Ik vond bij de tong het piercen zelf ook wel vervelend, heb het idee dat die er niet zo snel doorheen was toen ofzo Nou ik heb prima geslapen met m'n tragus, had alleen wat jeuk vanmorgen en ik was alweer even vergeten dat ik dus niet kon krabben net in m'n oor
Estribo
Geplaatst: 25-11-11 14:05
Lous schreef:
xDramaQueen schreef:
ik heb mijn tongpiercing(s) nog nooit schoon gemaakt ik vind altijd dat m'n mondje dat zelf wel kan oplossen
Als je gewoon goed je tanden poetst doet je sperksel de rest. Je mond kan idd verder prima voor zichzelf zorgen.
ik mag volgende week vrijdag een korter staafje in mijn tongpiercing ( eindelijk! ) dan heb ik de piercing 6 weken. Heb even jullie mening en ervaring nodig is het fijner om een klein bolletje onder en op boven op te doen? en wat voor bolletjes zijn fijn? plastic of gewoon titanium of met steentjes of figuurtjes of platte?
Ik heb nu vanboven een diamant en van onder een titanium balletje die net zo groot was als bij de 1e tongpiercing. Klein of groot maakt mij niet echt uit. Plastic is wel beter voor je tanden! En 6 weken is wel érg lang..
Mijn vriend vind diamantjes op een tong piercing niet zo euh.. prettig
Seraphim
Geplaatst: 25-11-11 15:31
Daar kan ik me iets bij voorstellen ja......
Maris89
Geplaatst: 25-11-11 15:32
DramaQueen,
@ jetjuh, ik denk bij Tattoo Tim in Hoek van Holland. Heb daar veel goede verhalen over gehoord. Had ik jou niet een tijdje geleden al gecontact toen jij die gratis piercings zette? Ik ga hem volgende week vrijdag laten zetten, ga morgen naar Qlimax en aangezien je 2 weken geen alcohol mag drinken met een tongpiercing wacht ik nog ff een weekje haha.
Bedankt voor de info iedereen. Ik ga het maar gewoon doen!! Maar toch ben ik wel een beetje bang hihi.
xDramaQueen vind het ook echt belachelijk dat pas na 6 weken mag. maar ze zeiden bij de shop wij doen pas vanaf 6 weken omdat we dan kunnen garanderen dat de piercing van binnen genoeg genezen is om verdere last uit te sluiten. 4mm is dat standaard bolletje wat je krijgt bij het piercen?