Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yonker schreef:Nou in een supermarkt moet het toch ook wel hygienisch zijn hoor![]()
Dus vind het niet meer dan normaal dat het afgeplakt moet worden daar... en een kantoorjob ja dat zou idd een beetje raar zijn om het af te plakken![]()
De grens is denk ik lastig... ik zou het eerlijk gezegd ook niet prettig vinden als werkgever als iemand helemaal vol zit, maar een zichtbare tattoo zou ik niet erg veel moeite mee hebben
Yonker schreef:Nou in een supermarkt moet het toch ook wel hygienisch zijn hoor![]()
Dus vind het niet meer dan normaal dat het afgeplakt moet worden daar... en een kantoorjob ja dat zou idd een beetje raar zijn om het af te plakken![]()
De grens is denk ik lastig... ik zou het eerlijk gezegd ook niet prettig vinden als werkgever als iemand helemaal vol zit, maar een zichtbare tattoo zou ik niet erg veel moeite mee hebben
Joolien schreef:[url=http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/3933082.html]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/06/22/1308757070-440.jpgMade by Vince @ Almelo
Tadaaa. Het was niet heel fijn maar ik heb het overleefdBen er superblij mee alleen nu doodop
Yonker schreef:Daar heb je ook weer gelijk in![]()
Als er zo'n grote vent op me afkomt die hele vol staat met van die vogels op zijn arm enzo en een goude tand dan moet ik toch wel even slikken
Ayasha schreef:Yonker schreef:Nou in een supermarkt moet het toch ook wel hygienisch zijn hoor![]()
Inderdaad, iemand die echt geen stukje meer over heeft gaat voor mij te ver, hoewel het er ook weer van af hangt... Mijn piercer staat vol, piercings, tattoo's, en tóch, zelfs als ik niks zelf zou hebben, zou ik er geen probleem mee hebben bij hem, ook niet in een winkel... Ik weet niet hoe het komt, zijn hele uitstraling "neutraliseert" het eigenlijk een beetje. Zijn collega staat een stuk minder vol en hem zou ik dan weer wel ontlopen als ik me even in de schoenen van iemand zonder al die dingen plaats
Dus het hangt ook weer heel veel van persoon tot persoon af...