Na die post waar jij op gereageerd hebt is er ook veel gebeurt, ik had zacht gezegd grote problemen met de zorg in nederland en dat is nu recht gezet.
Ik moest daar wel voor naar de psychiater van die toko, maar het resultaat is dus dat ik in mijn gelijk gesteld ben en fouten toegegeven zijn.
Dat scheelt ook wel enorm veel, die situatie was ontzettend moeilijk voor me maar dat zou het voor iedereen zijn.
Maargoed acceptatie en omgaan met mijn gevoeligheid enzo kwam er uit dat ik er gewoon slim mee om ga.

Iets met rust en accepteren dat je geen mens bent voor tig dingen per dag doen.
Enige wat ik wel enorm moeilijk vind zijn dus relaties als in mannen.
Maar ik geef toe ik was er allemaal laat bij, en er is afgelopen jaren veel gebeurt waardoor ik toch wat jaren ouder ben dan mijn leeftijdsgenoten tussen mijn oren.
Ik ben al meer dan 10 jaar ziek, terwijl mijn leeftijdsgenoten aan het stappen en studeren waren lag ik ziek op bed dus onze levens zijn totaal anders gevormd.
Het is dus de combinatie van ziekteverleden, gevoelig zijn en gewoon nog nooit iemand getroffen die er echt voor me geweest is.
Met name lange afstandsrelaties of zeer weinig thuis door werk, en dan ook nog types die niet bedenken dat het niet leuk is als je met kerst aan tafel zit zonder hem.
En ik weet verdomd goed dat er toppers zijn die alles voor je doen en hsp snappen hoor, maar ik moet nog uitvinden hoe ik zo’n persoon aan de haak sla.
Overigens heb ik er ook een ‘handicap’ bij, mijn hormoonaansturing is deels stuk en werkt maar op halve kracht.
Ik heb dus hormonen, zes stuks om dat op te vangen maar dat krijg je nooit voor 100% stabiel en zeker niet zo sensitief als ik ben.
Ofwel ik kan best soms last hebben van een waarde die net niet klopt, waardoor het hsp gehalte ook stijgt en daar heb ik gewoon een lieve vent voor nodig.
Gewoon zo’n komt wel goed schatje type die een arm om je heen slaat en waarvan ik weet dat hij het niet erg vind en het begrijpt.

Ik weet gewoon zeker dat als ik zo’n partner heb, ik compleet tot rust kom qua twijfels en gevoeligheid, omdat ik dan mijn voelsprieten meer uit kan zetten.

Die knop kán ik namelijk wel om zetten dat weet ik uit ervaring.
Eerste stap is bijkomen van al het gedoe vorig jaar en mezelf weer worden, en ze zeggen dat je dan toch stukken makkelijker tegen de juiste aan loopt.