Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 2

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 19:12

Suus___ schreef:
Anders stop je je eyeliner pen in de gelliner :)

Zou dat passen? :') Ik ga die gel eyeliner ook proberen:)
trouwens Nagellak van Essence is wel goed :)

Higoma145

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 20:11

hoi allemaal, sorry dat ik zo kom binnen vallen xD

weet iemand of je op de zwarte markt make up kunt kopen? kga er zaterdag voor de 1e keer heen :D

ben alleen op stage en ben mn make up vergeten :( poosje geen makeup gebruikt maar nu toch weer een beetje verslaaft aan het raken :o

iemand enig idee? zoja verschillen de prijzen er qua als je het bv koopt in de drogist oid?

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 20:17

Nicky84 schreef:
Glossi schreef:
En ik zweer bij die van Pupa! Gebruik hem nu al iets van 7 jaar en nog steeds erg tevreden :)

Nog nooit van gehoord. Waar koop je dat?

Bij de DA koop ik Pupa.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 20:36

Nicky84 schreef:
Suus___ schreef:
Anders stop je je eyeliner pen in de gelliner :)

Zou dat passen? :') Ik ga die gel eyeliner ook proberen:)
trouwens Nagellak van Essence is wel goed :)

Tuurlijk past dat het is een potje :)

Op de zwarte markt is er wel makeup :)
Volgens mij ook wat voordeliger dan in de drogist

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 20:37

Ik vind de nagellak van Essence juist vreselijk. Ik heb meestal Catrice, maar die bladdert snel af als het in aanraking met water komt (iig bij mij) en heb nu ook een aantal van Maybelline en Rimmel. Ook die van NYC vind ik fijn!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 21:25

Glossi schreef:
En ik zweer bij die van Pupa! Gebruik hem nu al iets van 7 jaar en nog steeds erg tevreden :)

Ik heb er ook een van Pupa (lichtste kleur), maar ik heb toch liever die van MAC.
Nicky84: Pupa kan je bij sommige DA's kopen. Anders moet je even op www.pupa.nl kijken waar je het dichtst bij jou in de buurt Pupa kan kopen. En als je eens in Italië bent, daar verkopen ze het wel heel veel. Ik vind het echt een fijn merk. Heb er heel veel oogpotloden en paletjes van en ook de nagellak is fijn. Oh en ik heb nu trouwens ook de mascara van Pupa. :+
Ik las ook wat over Catrice en Essence nagelak. Ik vind beide echt vreselijk. :o Catrice vind ik niet goed dekken en Essence is heel dik. Ik heb trouwens maar 2 Catrice lakjes dus misschien heb ik net de verkeerden? :P Die van Rimmel, OPI en Pupa vind ik het fijnst onder de nagellak. Maar af en toe eentje van Essence voor €1.29 kan best. :))

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 21:40

Heb ook de lichste kleur van Pupa. Helaas geen MAC in de buurd maar ben wel heel erg fan van dat merk :j

Nagellak van Essence en Catrice is ook niets voor mij.. Heb altijd OPI. Ook een paar van Zoya en Orly. En sinds eergister mijn eerste Essie (salon variant) en die lakt ook wel heel erg fijn. Koop ze altijd online.

Gossa4ever, hier kun je ook kopen voor mooie prijsjes:
http://www.allcosmeticswholesale.com/

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 21:58

Ik ben ondertussen al op pagina 38 nu hé! Vind het een erg leuk en leerzaam topic!

Gebruikte eigenlijk alleen mascara, maar sinds dit jaar en sinds ik echt goed in mn vel zit gebruik ik meer. Wat foundation (heb op zich geen lelijke huid maar een enorme vlek op mn wang, dus die neem ik even onderhanden), wat blusher, eyeliner, mascara en het ligt een beetje aan mn bui, anders ook oogschaduw. Voor 't stappen heb ik supermooie goudachtige glimmende oogschaduw van Dior.

Wil me wel verder verdiepen in de wereld van de make up, en ga dus dit weekend of volgend weekend even wat make upjes inslaan en dingen uit proberen. Ben wel een enorme nagellak addict, heb er denk ik wel bijna 100 :o

Is er trouwens ook een soort van 'haar topic' hier? Lijkt me ook erg leuk :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 22:16

100 valt mee hoor ;)
Ik zit op 206 en er zitten er een paar op bokt met nog grotere collecties :=

Leuk dat je meer gaat makeuppen :)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 22:58

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 22:59

Ja daar heb ik n tijd in meegepraat :j

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 23:00

CCCCC schreef:
Ik vind de nagellak van Essence juist vreselijk. Ik heb meestal Catrice, maar die bladdert snel af als het in aanraking met water komt (iig bij mij) en heb nu ook een aantal van Maybelline en Rimmel. Ook die van NYC vind ik fijn!

Ik vind de nagellak van Essence ook vreselijk.

Heb veel catrice omdat ik die zo leuk vind, een paar betere van rimmel en loreal,
en de allerbeste van Essie :D

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 23:12

ik kom even binnen vallen haha,
ik vind de nagellak van catrice 'goed genoeg' . ik doe er met topcoat een paar dagen mee voor het er schandalig uitziet.

ik had laatst van catrice een heel mooi oogschaduw spulletje gekocht, het is zon 'limeted edition' en het zijn 2 vierkante blokjes. ik heb paars en grijs, echt heel fijn te blenden spul, en die paars is echt heel gaaf. het heet eye aquarelle duo chalks. bij het linkje staat dat het met een applicator moet, dat heb ik niet gedaan, ik heb ook geen water gebruikt, maar het is er toch tijdens een tentfeest op blijven zitten.
http://www.catrice.eu/nl/limited-editio ... ks-03.html

wat betreft de zwarte markt, kijk wel uit dat de spullen die je koop niet uitgedroogd zijn. ik heb weleens een nagellak gekocht, toen ik thuiskwam merkte ik dat het hartstikke oud was.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 23:16

Die heb ik ook, en love me gender ook :)
Heb ze alleen nog niet gebruikt morgen ns doen :=

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 05:39

Ik gebruik sowieso niet veel nagellak. Ik heb maar 5 potjes staan, van Essence geloof ik. Op zich pakt ie bij mij wel goed. Alleen als jullie 100 potjes hebben, hoe houden jullie t goed? Droogt t niet uit? of elke dag een andere kleur erop? :+

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 05:40

Loose schreef:
Glossi schreef:

Ik heb er ook een van Pupa (lichtste kleur), maar ik heb toch liever die van MAC.
Nicky84: Pupa kan je bij sommige DA's kopen. Anders moet je even op http://www.pupa.nl kijken waar je het dichtst bij jou in de buurt Pupa kan kopen. En als je eens in Italië bent, daar verkopen ze het wel heel veel. Ik vind het echt een fijn merk. Heb er heel veel oogpotloden en paletjes van en ook de nagellak is fijn. Oh en ik heb nu trouwens ook de mascara van Pupa. :+
Ik las ook wat over Catrice en Essence nagelak. Ik vind beide echt vreselijk. :o Catrice vind ik niet goed dekken en Essence is heel dik. Ik heb trouwens maar 2 Catrice lakjes dus misschien heb ik net de verkeerden? :P Die van Rimmel, OPI en Pupa vind ik het fijnst onder de nagellak. Maar af en toe eentje van Essence voor €1.29 kan best. :))

Toppie! Tanks. Had al stiekem op die site gesnuffeld }>

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:24

Nicky84 schreef:
Ik gebruik sowieso niet veel nagellak. Ik heb maar 5 potjes staan, van Essence geloof ik. Op zich pakt ie bij mij wel goed. Alleen als jullie 100 potjes hebben, hoe houden jullie t goed? Droogt t niet uit? of elke dag een andere kleur erop? :+

Ik lak gemiddeld 1 keer in de week, vaak ook 2x..
Mijn lak bewaar ik op een donkere koele plek en ik heb nog nooit een uitgedroogd lakje gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 20:12

Nicky84 schreef:
hihihi suc6 :') Goede vraag, ben ook op zoek naar zo'n stift. Die vd hema is idd..zo afveegbaar. Dat goedkope merk van de Kruidvat (Cartice ofzo?) dus ook ;(

Hoe brengen jullie 'm aan dan? gebruik zelf altijd die van essence. doe eerst een laagje foundation op m'n oogleden en dan een klein beetje huidskleurige oogschaduw (= stroef) en dan breng ik die essence stift aan en blijft perfect zitten. Soms - vooral als ik uit ga - doe ik eerst met die catrice en later met gewone vloeibare eyeliner er nog een extra laagje overheen want dan zit het helemaal de hele nacht goed :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 20:28

Ik zelf heb ook heel veel nagellak. Heel veel catrice maar ook essence en hema en maybelline, claires en da.. Heel veel lakjes laat ik dus indd uitdrogen omdat ik ze niet op krijg en dan gooi ik ze maar weg. Heb nu wel besloten dat het oké is zo. Ik bedoel ik heb een miljoen kleuren bij wijze van maar er zijn een maar een paar die ik echt veel gebruik. En dat is knalrood en zwart op dit moment. heb ook een periode HEEL VEEL roze gedragen en bruin en donkergrijs. Maar het slaat echt nergens op nu.. heb ook gewoon echt kleuren die ik nooit draag of maar 1x en dan denk ik ook echt waarom heb ik ze gekocht hahaha.

Er is trouwens 1 kleur die ik zo graag wil! of nouja ik had hem op youtube bij iemand gezien (van een band :') op een live filmpje) maar ik weet echt bij god niet waar ze zoiets verkopen. Heb een still er van gemaakt + de link hier, weet iemand waaar ze zo'n soort kleurtje verkopen? Liefste niet te duur aangezien ik al zoooo veel heb. :')

Afbeelding

Kijk hier heb ik 2 stills bij elkaar, hier lijkt 't wel een beetje nude of zo iets..

Maar dan heb ik hier nog een still en daar lijkt het meer rood

Afbeelding

Rond de 40 seconde zie je het goed :) het lijkt een soort van roze oranje achtig? Heeft catrice niet iets wat er op lijkt? Als iemand iets weet wat er op lijkt? je zou me er heel erg gelukkig mee maken :))

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 20:41

Hij lijkt wel wat op Chanel June. Of Essie Tart Deco wellicht? Die is iets rozer.
Afbeelding

Overigens, over nagellak, ik heb veel van NYC en China Glaze. Ook wel redelijk wat Catrice maar die zijn na een korte tijd al erg stroperig, jammer! Ik vind OPI en ChG het fijnste. M'n stash zit rond de 70 :o lakjes.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 21:34

Essieeeee
Ik heb cote dazur en die felste roze die ze hebben. En ik krijg nog watermelon.n.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 11:02

Rebeccaa schreef:
Nicky84 schreef:
hihihi suc6 :') Goede vraag, ben ook op zoek naar zo'n stift. Die vd hema is idd..zo afveegbaar. Dat goedkope merk van de Kruidvat (Cartice ofzo?) dus ook ;(

Hoe brengen jullie 'm aan dan? gebruik zelf altijd die van essence. doe eerst een laagje foundation op m'n oogleden en dan een klein beetje huidskleurige oogschaduw (= stroef) en dan breng ik die essence stift aan en blijft perfect zitten. Soms - vooral als ik uit ga - doe ik eerst met die catrice en later met gewone vloeibare eyeliner er nog een extra laagje overheen want dan zit het helemaal de hele nacht goed :)

ik heb die van gosh, die kost iets meer maar omdat dit een stift is, een een potje waar je hem indipt droogt die niet uit. en zelfs als je ermee gaat slapen zit ie er nog op :').

bij gel eyeliner doe ik er altijd een beetje zwarte oogschaduw overheen.

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 11:59

Rebeccaa schreef:
Nicky84 schreef:

Ik doe sowieso foundation op, en op de plekken in gezicht waar ik snel zweet doe ik wat poeder. Dus ook op mn oogleden. Dan teken ik met die stift. Dan oogschaduw en mascara:)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 13:30

Ik heb die gel eyeliner gehaald van Essence. Is fijn spul! Krijg het er ook bijna niet meer af 's avonds. Moest wel wennen aan het kwastje wat erbij hoort, maar het gaat al steeds beter.

Heb ook nog een heel mooi paletje gekocht van NYC en een mascara van NYC.

Higoma145

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 14:38

Ik ben zojuist bij de zwarte markt geweest :)
Heb the colossal volume express mascara van maybelline new york. Gekocht, infaillible van loreal paris, mattes morphose van loreal paris, en 2 merkloze eyeliners van kool? Kan dat? Naja iig die mascara enzo was echt niet duur, ik gok nog geen eens de helft van de winkelprijs :j