Suus___ schreef:Anders stop je je eyeliner pen in de gelliner
Zou dat passen?

trouwens Nagellak van Essence is wel goed

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Glossi schreef:En ik zweer bij die van Pupa! Gebruik hem nu al iets van 7 jaar en nog steeds erg tevreden
CCCCC schreef:Ik vind de nagellak van Essence juist vreselijk. Ik heb meestal Catrice, maar die bladdert snel af als het in aanraking met water komt (iig bij mij) en heb nu ook een aantal van Maybelline en Rimmel. Ook die van NYC vind ik fijn!
Loose schreef:Glossi schreef:En ik zweer bij die van Pupa! Gebruik hem nu al iets van 7 jaar en nog steeds erg tevreden
Ik heb er ook een van Pupa (lichtste kleur), maar ik heb toch liever die van MAC.
Nicky84: Pupa kan je bij sommige DA's kopen. Anders moet je even op http://www.pupa.nl kijken waar je het dichtst bij jou in de buurt Pupa kan kopen. En als je eens in Italië bent, daar verkopen ze het wel heel veel. Ik vind het echt een fijn merk. Heb er heel veel oogpotloden en paletjes van en ook de nagellak is fijn. Oh en ik heb nu trouwens ook de mascara van Pupa.
Ik las ook wat over Catrice en Essence nagelak. Ik vind beide echt vreselijk.Catrice vind ik niet goed dekken en Essence is heel dik. Ik heb trouwens maar 2 Catrice lakjes dus misschien heb ik net de verkeerden?
Die van Rimmel, OPI en Pupa vind ik het fijnst onder de nagellak. Maar af en toe eentje van Essence voor €1.29 kan best.
Nicky84 schreef:Ik gebruik sowieso niet veel nagellak. Ik heb maar 5 potjes staan, van Essence geloof ik. Op zich pakt ie bij mij wel goed. Alleen als jullie 100 potjes hebben, hoe houden jullie t goed? Droogt t niet uit? of elke dag een andere kleur erop?
Nicky84 schreef:hihihi suc6Goede vraag, ben ook op zoek naar zo'n stift. Die vd hema is idd..zo afveegbaar. Dat goedkope merk van de Kruidvat (Cartice ofzo?) dus ook
Rebeccaa schreef:Nicky84 schreef:hihihi suc6Goede vraag, ben ook op zoek naar zo'n stift. Die vd hema is idd..zo afveegbaar. Dat goedkope merk van de Kruidvat (Cartice ofzo?) dus ook
Hoe brengen jullie 'm aan dan? gebruik zelf altijd die van essence. doe eerst een laagje foundation op m'n oogleden en dan een klein beetje huidskleurige oogschaduw (= stroef) en dan breng ik die essence stift aan en blijft perfect zitten. Soms - vooral als ik uit ga - doe ik eerst met die catrice en later met gewone vloeibare eyeliner er nog een extra laagje overheen want dan zit het helemaal de hele nacht goed
Rebeccaa schreef:Nicky84 schreef:hihihi suc6Goede vraag, ben ook op zoek naar zo'n stift. Die vd hema is idd..zo afveegbaar. Dat goedkope merk van de Kruidvat (Cartice ofzo?) dus ook
Hoe brengen jullie 'm aan dan? gebruik zelf altijd die van essence. doe eerst een laagje foundation op m'n oogleden en dan een klein beetje huidskleurige oogschaduw (= stroef) en dan breng ik die essence stift aan en blijft perfect zitten. Soms - vooral als ik uit ga - doe ik eerst met die catrice en later met gewone vloeibare eyeliner er nog een extra laagje overheen want dan zit het helemaal de hele nacht goed