Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Splinter schreef:ik weet dat voor wel 100% zeker, is er een politierapport opgemaakt?
Charr_x schreef:Volgens mij was water pas slecht als je meer dan 4 liter op een dag drinkt! :p
Maar tegenwoordig kan je beter stoppen met ademen, anders krijg je al die vuile lucht binnen, haha!
Groene/kruidenthee zonder suiker en water, dat is het beste. Eventueel zwarte koffie (blegh!).
Vippie schreef:Splinter schreef:ik weet dat voor wel 100% zeker, is er een politierapport opgemaakt?
Nou helaas is dat dus niet zo. Ben vorig jaar achterop iemand gereden waarvan de remlichten het niet deden en die ineens op zn rem stond om niks. Foto's en alles gemaakt maar mocht toch mooi betalen (naja mn verzekering dan). Gelukkig was het maar met km of 15-20/h want we trokken net op.
Charr_x schreef:Kon je bewijzen dat zijn lichten kapot waren of was dat onmogelijk omdat jij ze aan gort had gereden?Of gaf meneer het netjes toe?
Ik studeer rechten, dus een beetje beroepsmisvorming, maar ik zou er een zaak van hebben gemaakt als je kon bewijzen dat alle remlichten kapot waren en hij zonder reden op de rem ging staan.
Vippie schreef:Charr_x schreef:Kon je bewijzen dat zijn lichten kapot waren of was dat onmogelijk omdat jij ze aan gort had gereden?Of gaf meneer het netjes toe?
Ik studeer rechten, dus een beetje beroepsmisvorming, maar ik zou er een zaak van hebben gemaakt als je kon bewijzen dat alle remlichten kapot waren en hij zonder reden op de rem ging staan.
Voor 160 euro schade aan zijn kant (nieuw slotje in zn achterklep (die ws voor die tijd ook al stuk was)) ga ik geen zaak beginnen, mijn auto is toch allrisk verzekerd.
Okeej en nu weer ontopic
Cyntje schreef:Nu ik die site bekijk weet ik waarover het ging,...aspartaam,...dat zou niet goed zijn