Ik heb lekker wel LA Ink kunnen kijken!! (ben vrij vandaag ) Kwam een mooie tattoo voorbij van een skelet met een LA skyline achtergrond. Was erg gaaf Verder niet heel veel aan gemist.. Die Corey kreeg de naam van zijn zoon op zijn arm. Niet echt bijzonder of zo..
Ik ben nu denk eindelijk klaar met me zoektocht naar een shop in de buurt waar van het werk me wel bevalt. Heeft iemand ervaring met hem of dingen gehoord ? http://www.tattoosteef.nl/index.html
Ik heb ineens vorige week besloten dat ik een tattoo wil laten zetten. Heb altijd geroepen dat als ik een eerste eigen paard zelf heb gekocht, ik de eerste leter in een hoefijzer wil hebben. Nu ben ik van dat idee afgestapt, en wil iets met een hoefijzer en een hondenpootje.
Gisterenavond beetje op google afbeeldingen zitten kijken, toen ik deze tegen kwam...
Nu is mijn idee om die vlinders te laten vervangen door een hoefijzer en een hondenpootje Dat zijn mijn 2 liefdes, de paarden en de honden.
Ennn wat ik heel zou graag willen is dat ik hem bij die tattoo schop van henk schiffmacher laat zetten. Nu zal er gerust een heeeeeeele lange wachttijd zijn, maar omdat ik er toch nog geen haast mee heb, ga ik wel de poging wagen
Waar ik hem laat zetten weet ik nog niet tot gisteren riep ik mijn voet, maar omdat ik deze zo ontzettend mooi vind, maar wel groot, kan ik misschien beter voor een andere plek gaan?
Kim90
Geplaatst: 21-04-11 17:54
vriendin van mij heeft een tattoo van henk chiffmacher ( chinees teken ) en die is echt belachelijk diep gezet, er zit zegmaar allemaal littekenweefsel onder.
@ivy_power die had ik ook uitgekozen whahaha en dan omdat ik de vlindrs mooi vind never niet dat ik hem zo ga laten zetten, ik kwam bij de artist en het eerste wat ze zei: met dat plaatje komt iedereen.... heb haar nu dus de vrije hand gegeven aangezien ik er vlinders in wil hebben en ook zo'n soort "opvulling" eromheen
Roxxiejj
Geplaatst: 21-04-11 22:21
Joolien schreef:
Nijverdal zit een hele goede, daar hoor je veel positieve verhalen over!