Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liins

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 22:35

Dat action haar is drama. Dat is die 3,50 zéker niet waard!!!! :))

Ik heb vandaag me haar geverfd incl de Virgin lengtes extensions (wax)
En moet zeggen ben erg blij!!! Extensions zijn er super uitgekomen net als mijn
Eigen haar..

(tijdje verslaafd geweest aan haar verven en het sinds een jaar niet meer geverfd en nu voor het eerst weer :)) )

Alice95x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 12:53

Hallo, ik wil graag clip-in extensions gaan aanschaffen en kwam toevallig deze site tegen: DOUBLEYOURHAIR (http://www.doubleyourhair.nl ) Waar het wel heel goedkoop is, iemand ervaringen met deze extensions? Ik hoor het graag!

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 12:55

Ik vind ze persoonlijk heel lelijk uitzien op de site....

Er zijn hier genoeg mensen die heel positief zijn over de luxy clip in hair extensions :) zelf ben ik aan het twijfelen om bij headkandy clip ins te bestellen.

Alice95x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 13:00

Bedankt! ik heb er totaaal geen ervaring mee, dus weet ook niet hoe het er uit hoort te zien, maar ga dan nog maar eens verder rondkijken..

Vlindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 19:14

Leuk een extensions topic! (heb het bijna helemaal gelezen :j )

Ik heb alleen een vraagje, wat ik niet helemaaaal in het topic kon vinden. Vinden jullie die clip-ins niet "eng"? Ik heb zelf nooit échte gehad, maar had ze bij zo'n Afrikaans winkeltje gekocht waar ik zelf die clipjes erin moest naaien, maar vond t super eng om ze te dragen omdat ik bang was dat ik het helemaal niet goed deed, of dat het niet goed zat! Denkend aan de portemonnee denk ik niet dat ik vaste zou kunnen betalen, dus ben benieuwd naar jullie mening! :j

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 22:47

Alice95x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 00:30

Pff, heb er even over gedaan maar de hele topic gelezen, maar heb er heel wat van geleerd!!
De luxy clip ins en de headkandy, lijken me erg mooi! Maar.... ik ben heeel slecht in engels en weet totaal niet wat ik voor kleur zou moeten hebben dus zou daar dan voor moeten mailen maar dat gaat me dus niet lukken. -.-"
En wat kosten ze nou (Inclusief vzkosten etc.) ik wil lange (liefst +/- 60cm)
Heb zelf schouderlang en niet erg dik haar, dus weet ook niet hoeveel ik dan nodig heb.
En dan van luxy & die van headkandy (vindt die van jou (Undefined) namelijk zooo mooi! <3 )
Ik hoor het heel graag!

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 03:18

Anniek, ik heb wel wat tutorials gekeken over het inzetten, en in het begin alleen binnenshuis gedragen omdat ik eerst wilde dat niemand het kon zien voordat ik er mee naar buiten ging :') met veel wind of regen nam ik altijd een elastiekje mee om mn haar in een staart te doen als ik naar buiten moest, zodat als er een windvlaag langs mn hoofd kwam je niet de clips en wefts kon zien :)

MightyJoe, ik hoop dat het verven gaat lukken, (een stuk) lichter is vaak erg tricky!

samanthaaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 14:19

Zelf heb ik haar tot ongeveer 15 cm onder mijn schouders. Ik wil heeeel graag extensions van 60 cm.
Langer heb ik ze namelijk nog niet kunnen vinden. Alleen heb ik een tijdje geleden mijn haar geverfd enzo, wat ik weer bij moet verven.
Weet alleen nog niet welke kleur en weet dus ook nog niet wat voor kleur extensions ik moet nemen :S
Kun je extensions ook bijverven met je eigen haar kleur??

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 15:20

Tammy_ schreef:
Anniek, ik heb wel wat tutorials gekeken over het inzetten, en in het begin alleen binnenshuis gedragen omdat ik eerst wilde dat niemand het kon zien voordat ik er mee naar buiten ging :') met veel wind of regen nam ik altijd een elastiekje mee om mn haar in een staart te doen als ik naar buiten moest, zodat als er een windvlaag langs mn hoofd kwam je niet de clips en wefts kon zien :)

MightyJoe, ik hoop dat het verven gaat lukken, (een stuk) lichter is vaak erg tricky!

Naja k heb het goed naast elkaar gehouden en het valt opzich mee. k denk dat het bruin 2 tinten te donker is. Dat is wel te doen toch? Om het te verven naar middenbruin/lichtbruin? Het is nu donkerbruin

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 15:21

samanthaaxx schreef:
Zelf heb ik haar tot ongeveer 15 cm onder mijn schouders. Ik wil heeeel graag extensions van 60 cm.
Langer heb ik ze namelijk nog niet kunnen vinden. Alleen heb ik een tijdje geleden mijn haar geverfd enzo, wat ik weer bij moet verven.
Weet alleen nog niet welke kleur en weet dus ook nog niet wat voor kleur extensions ik moet nemen :S
Kun je extensions ook bijverven met je eigen haar kleur??

Ja maar alleen als je human hair hebt, dus niet synthetisch ;)

samanthaaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 15:36

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 17:40

Ik heb daar extensions van gehad!
Vond ze in het begin wel leuk, maar later begonnen ze vaak te klitten met mijn eigen haar en waren ze echt snel droog.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 17:42

Alicehorses schreef:
Pff, heb er even over gedaan maar de hele topic gelezen, maar heb er heel wat van geleerd!!
De luxy clip ins en de headkandy, lijken me erg mooi! Maar.... ik ben heeel slecht in engels en weet totaal niet wat ik voor kleur zou moeten hebben dus zou daar dan voor moeten mailen maar dat gaat me dus niet lukken. -.-"
En wat kosten ze nou (Inclusief vzkosten etc.) ik wil lange (liefst +/- 60cm)
Heb zelf schouderlang en niet erg dik haar, dus weet ook niet hoeveel ik dan nodig heb.
En dan van luxy & die van headkandy (vindt die van jou (Undefined) namelijk zooo mooi! <3 )
Ik hoor het heel graag!

Hoeveel wil je er voor uitgeven?
Mijn Headkandy's waren 140 voor 180 gram.
Volgens mij betaal je bij luxy 80 voor 120 en 100 voor 160, met de kans dat je nog invoerrechten moet betalen (ong 30 euro?)
Bij Luxy moet je vaak een aantal weken wachten voor je ze hebt, bij Headkandy had ik ze 2 dagen na betaling al!
Luxy is wel iets goedkoper, ben voor Headkandy gegaan omdat je geen invoerrechten moet betalen en ze veel meer blonde kleuren hebben.

Als je hulp wilt hebben in het engels dan wil ik je wel helpen hoor!

edit: volgens mij zijn ze qua kwaliteit wel gelijk. Bij Luxy zijn ze standaard 55 cm, bij headkandy kun je nog wat langer bestellen.

Alice95x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 19:35

@ Unfined: Bedankt voor je reactie, heb je bij Headkandy helemaal geen invoerrechten? (nooit?) of verschilt dat per persoon? Want wil het anders graag bij Headkandy proberen lijkt me toch wel het beste, ivm mijn haarkleur dat nogal veel verschillende kleuren blond is een soort van (donker)honingblond met nog iets donkerdere highlightes :P (geverfd)
En harstikke bedankt dat jij me wil helpen met de mail! Wil dan graag kleuradvies vragen in een mail met een foto erbij, zal eerst kijken of ik er zelf uitkom en anders dan vraag ik je hulp goed? :)
En hoe gaat dat geld overstorten dan? moet ik dat dan ook vragen? of doe je dat echt via de website (& welk land moet ik daar dan invoeren)?
Alvast bedankt! :)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 19:50

Nee je betaalt nooit invoerrechten omdat het uit Engeland komt (= EU).
Ik weet niet zeker welke betaalmiddelen ze hebben, maar ik heb het betaald via Paypal, omdat ik ook vaak via ebay dingen bestel had ik dat al.
Je land is natuurlijk gewoon Nederland :)
Je kunt een kleuradvies vragen maar bij mij klopte die niet helemaal :P Ik zat te twijfelen tussen twee kleuren en ze beveelden me de ene aan, maar die was uiteindelijk toch te licht en nu heb ik ze geverft!

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 19:52

Zie trouwens net dat je geen paypal nodig hebt!

samanthaaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 20:12

Ik weet het niet zo goed hoor, waar kan ik nu het beste extensions kopen?
Ik wil ongeveer 60 cm, engels is niet mijn sterkste vak :oo

Het liefst ook niet te duur.. wie weet er een goeie?
Ik wil dus meer volume en langer haar (A)

samanthaaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 20:14

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 20:19

samanthaaxx schreef:
ik zat naar deze te kijken, kleur nummer 4
http://www.alleenhaar.nl/clip_luxury.htm

Is dit een goede keus (A) En hoeveel sets zal ik dan nodig hebben??

Ik heb hierboven al op je gereageerd! Maar ik zou deze extensions echt niet nemen, zijn binnen een maand super droog en klitten heel erg.

samanthaaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 20:28

oooh ik zie het nu inderdaad, sorryyyy (A)

Hij is wel 1 van de goedkoopste die ik tegenkom.. Weet je misschien een andere niet zo dure en toch heel goed.
en een niet engelse site hahahaa

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 20:39

Goedkoop is meestal duurkoop en de Nederlandse markt is niet groot.. ;)

samanthaaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 20:41

tsjaah daar heb je wel gelijk in.
Maar ik heb niet zoveel money dat ik 150 of meer aan uit kan geven.
Ik wist wel dat het duur was enzo en ging is kijken hoeduur nou eigenlijk een van de goedkoopste waren, omdat ik het dan misschien wel kon betalen.
Anders is het denk ik helaas niet zo voor mij bestemd :S

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 20:46

Ik ken de site niet maar ga wel mee met goedkoop is duurkoop.

En zag dat je 60 cm wil,maar deze zijn 45 cm ;)

xsenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 20:48

ik heb niet het hele topic doorgelezen pff wat lang ..
Ik ben eigenlijk wel benieuwt wat nu de beste extantions zijn voor je eigen haar?
ik heb matten die met ringetjes worden vast gezet .
ben er eigenlijk wel te vreden mee.
maar doordat het matten zijn kan je je haar eigen lijk alleen los of in een losse staart ddragen .
wat zijn jullie ervaringen en wat vinden jullie het mooist en beste voor je haar.
wat extantions is dan wel mooi maar erg slecht voor je haar .