Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wat moet ik zeggen, gewoon geen woorden voor. Heb je nog kunnen lopen? 
Hopen op een mooie tijd!

Lastig om niet te gaan lopen
, zou heel graag willen, maar moet verstandig zijn voor mijn spieren. Morgen mag ik weer
hetbommeke schreef:Ik hou ook niet zo van buikspieroefeningen maar ik moet zeggen dat deze nog wel mee vallen. Tis puur dat je even je buik aan moet spannen bij het optillen van je benen maar dat is lang niet zo zwaar als echt van die buikspieroefeningen dat je met je bovenlichaam omhoog moet komen.Pebble, dank voor de uitleg, duidelijk! En toch weer die buikspieroefeningen, zucht
hetbommeke schreef:Wat grappig, precies hetzelfde heb ik ook gedaan. Eerst m'n havo diploma gehaald en toen een versnelde 1-jarige MBO4 opleiding tot directiesecretaresse. En nu werk ik alweer 5 jaar als secretaresse.Gelukkig duurt het voor mij nog even. Vind eht wel spannend allemaal, ben ooit lang geleden van de havo afgekomen, daarna directiesecretaresse gedaan en that's it. Geen hbo of uni opleiding dus ik moet er ook helemaal inkomen.

Ging wel lekker, hij was wel aardig fris. Wil binnenkort weer verder gaan met lessen en dan kan ik het wedstrijden rijden ook weer gaan oppakken

Het is namelijk zo dat mijn hart ook rustiger wordt en dat betekend dat mijn ademhaling ook weer naar normaal gaat. 

Tot morgen en welterusten
Heb nu ook verschrikkelijke koppijn. Vanaf morgen reageer ik weer actief. Ga nu zo lekker slapen.
Eerst liep ik ook gewoon in een joggingbroek en sweater maar nu in een strakke hardloopbroek en hardloopshirt met jasje erover. Loopt toch wel prettiger, de stof die ademt en lekker gestroomlijnt. 

Als ik er maar weer vanaf kom

en ik ga vandaag een klein intervalletje lopen. Waarom niet nog één dag een zonnetje
Werkse allemaal!!!
goedemorgen
meis, ik weet echt niet wat ik moet zeggen....Sterkte!

Ikzelf wilde graag naar de MTS voor vliegtuigbouwkunde of autotechniek, alleen dat zagen mijn ouders niet zitten: een meisje in een mannenwereld
Ik ben helaas niet goed voor mezelf opgekomen (heb ik nu nog steeds last van) en ik heb braaf gedaan wat er van mij verwacht werd. Dus ik haal nu de schade maar in
Duimen duimen en nog eens duimen
Lis is lekker bezig, ben zelf errug blij met mijn ruintje 
Als iemand dat vorig jaar tegen je had gezegd had je misschien echt gedacht dat die gestoord was 

En het wordt hier steeds donkerder, helaas niet dat mooie weer van gister
Vanmiddag de kids bezigheidstherapie geven ipv naar buiten sturen om lekker in de speeltuin te spelen. Lees: mama geen rust

Is me wel bevallen

) : Wat doe je????
Het is pas half 3

Een sportBH moet ik echt nog een keer kopen. Misschien ga ik morgen even de stad in...
Positief blijven denken