Ik heb onlangs voor ruim 50 euro besteld, dan vallen de verzendkosten redelijk in het niet, maar als je maar een paar dingetjes nodig hebt... ik denk dat ik dan langs de HEMA oid zou gaan
S_uus
Dat bedoel ik... dan zijn de verzendkosten hoger dan het bestelbedrag.
S_uus
Geplaatst: 15-02-11 22:19
Quellian schreef:
Ik heb onlangs voor ruim 50 euro besteld, dan vallen de verzendkosten redelijk in het niet, maar als je maar een paar dingetjes nodig hebt... ik denk dat ik dan langs de HEMA oid zou gaan
Inderdaad.
S_uus
Hmm ja twijfel twijfel, vooral omdat ik deze maand rustig aan moet doen Alleen punt is dan , dat ik jullie hulp er niet bij heb
S_uus
Geplaatst: 15-02-11 22:48
Marije__ schreef:
Suus ik zou ook wel bij ELF mee willen bestellen.. stel dat je net niet aan de 75 komt! of gewoon bestellen (onder 75) en vz kosten delen?
75 kom ik nooooooit hahaha wil eerst proberen voor ik ,ik weet niet hoeveel 'onzin' haal, of dingen waarmee ik niet overweg kan (nooit leren opmaken, allemaal zelf uitgezocht) . Ik kwam net aan 7 euro haha.
ja dat kan misschien wel hoe kleiner de kosten Maar hoe voegen we dat samen? Moet ik de producten + kleur naam doorsturen aan iemand of ?
Aranel
Geplaatst: 15-02-11 22:59
Ik wil ook graag meebestellen! Heb net een hele tijd op die site zitten rondneuzen, geweldig leuke spullen staan erop
Laatst bijgewerkt door Aranel op 15-02-11 22:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Ariebombarie
Geplaatst: 15-02-11 22:59
ik wil er wel voor gaan zitten dit weekend? dat iedereen hun lijstje door stuurt naar mij en dat ik alles in 1 keer bestel? ik wil dan wel duidelijke afspraken maken: lijstje doorgegeven is bestellen en vooraf betalen. zodra ik binnen heb kan ik dan alles versturen. past wellicht wel door de brievenbus.
S_uus
Dat lijkt me niet meer dan normaal Arie. En ik moet heel eerlijk zeggen, met geld ben ik heel oplettend, en direct. Maar qua dingen doorsturen na ontvangst, durf ik mezelf niet te beloven dat ik het ook doe, door mijn straatangst momenteel weer.
Dus vind het top dat jij het op je wil nemen.
Aranel, zo komen we misschien wel aan 75 euro met zijn allen leuk!
Aranel
Geplaatst: 15-02-11 23:02
Haha idd Ik had sowieso al 12 dingen die ik wilde hebben, en voor die prijsjes zal dat ws meer worden
S_uus
Geplaatst: 15-02-11 23:03
Hej mn mandje is leeg, wat een lef Nou ik zoek het opnieuw uit en stuur je vast het lijstje ? Goed?
S_uus
Heb ergens bovenaan deze pagina neer gezet waar ik op uit kwam. Voor 7 euro besteld en 14euro bij elkaar of zo
Ariebombarie
Geplaatst: 15-02-11 23:09
Laten we afspreken dat ik zaterdag omstreeks 17.00 uur ga bestellen. Frozenstar is hier dan ook, die wil vast ook wel wat bestellen hehe (zit nu in Rome). Die kan erop toezien dat alles goed gaat hehe
Dussssss voor zaterdag 17.00 uur gelieve lijstjes door te sturen. Verzendkosten van mijn adres naar jullie adres komt erbij, maar zal niet veel meer zijn. Sowieso als we de 75 euro halen zijn het alleen die verzendkosten. Afhalen is ook een optie, no problemo. Ik woon en werk in Amsterdam, ben trouwens ook af en toe in Rotterdam/Schiedam en zelfs soms Brabant. Dus daar vinden we vast wel wat op.