Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

WenK

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 09:31

Wat leuk van je dochter Bom. Haha en wat een avondeten.... _O-

Oeh gaaf Fan, en nu wachten he... ;)

Ben vanmorgen echt naar werk geglibbert, de asfaltwegen waren goed te doen, maar de klinkertjes waren spekglad. Ben een paar keer wezen glijden, maar heb het uiteindelijk (zonder schade) gered... Pffff.

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 10:58

Ik hoop dat ik die Nike+ ingepakt kan houden, ben zoooo nieuwsgierig! :=

Wat een geglibber!! Ben maar met de auto van mijn vriend gegaan, die heeft winterbanden. Ik ga wel lopen in de sneeuw! :j Heb er zin in!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 11:00

Haha erg is dat he... Nog 1 weekje wachten Fan... ;)

Heb een beetje soort van spierpijn van het lopen van gister... Lopen in de sneeuw/met gladheid is toch zwaarder...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 11:13

Dikke blunder, kom net op mijn werk kijken ze me heel stom aan. Hoef ik helemaal niet te werken! Nu dus weer op weg naar huis!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 11:18

Oeps Angela... :=

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 11:28

Angela :') Dat heb ik ok weleens gehad met mijn bijbaantje :+

Ik denk dat je dan ook best verkrampt loopt, tenminste dat zou ik hebben. Nou nog anderhalf uur tot de kerstviering en ik ben altijd een beetje zenuwachtig als ik voor zo'n grote groep (die ook nog eens je collega's zijn) moet bugel spelen :+

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 13:19

Succes Sas!! +:)+

Spierpijn WenK? Ik ga vandaag ook lopen, zal ik het morgen ook wel hebben! :') Er staat een klein duurloopje op het programma vanmiddag.
Wat is het mooi buiten he?! Morgen hoop ik Fan toch eindelijk eens voor de slee te kunnen zetten en anders zondag! :+ Fotocamera niet vergeten! :D

Bom is zeker al op vakantie? Het is hier een stuk stiller :+

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 13:20

Ja, soort van spierpijn, niet echt heel erg, maar een moe/zwaar gevoel in m'n benen, dat ik wel echt iets gedaan heb zeg maar...

Voor zover ik 'buiten' kan zien is het idd errug mooi...

Haha ik denk het ja, is errug stil hier. Maar heel bokt is vrij stil vind ik...

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 13:22

Iedereen is ingesneeuwd! :')
Ooh Angela, lees het nu pas! :+ Heb je wel lekker wat aan je dag! :j

Ik ga mijn bammetjes op eten, tot straks! :wave:

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 13:23

Ja, ik denk het... Hier zit ik 'opgesloten' tot 4 uur... Met zonder werk... ;)

En heb net ook mijn boterhammen al op....

Hmmm, ga maar ff naar de post lopen denk ik. Kost me weer een kwartiertje...

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 13:26

Nee nee ik ben nog niet weg :D

Had me verstopt in de Albert Heijn :+ inkopen voor morgen als de tent hier volzit met verjaarsvisite. Zo nog de tent opruimen, zuigen en dweilen en dan naar zwembad >;) lekker stomen

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 13:45

Hallo allemaal!

Ik ben weer thuis! Gisteravond gewerkt tot 24.00u toen bij m'n moeder blijven slapen, vanmorgen nog weer gewerkt van 7-10u en nu net terug uit de sportschool. Heb heerlijk gelopen 3x8min (2min wandelen tussendoor) heb in totaal 34min gelopen over 4.71km. Ging lekker. Nu zo even douchen, hondje uitlaten en 't huis netjes maken. Er is hier in Diever vanavond wintermarkt, m'n moeder komt straks met m'n zusje en haar vriend en dan gaan we gezellig daar even wat drinken met vriendlief er uiteraard ook bij. :)

*kleine egopost tussendoor: kreeg net nog een compliment van de eigenaresse v/d sportschool, ze vond dat ik er zo sportief uit zag op de loopband, ze zei dat ik een mooie afwikkeling van m'n voeten heb en er zo sportief uit zie. :o Ze vind 't zo jammer dat ik niets met sport doe, ik heb laatst voor hun de opleiding tot club-cycle (spinning) instructrice gedaan. Maar het lesgeven kan ik nog niet aan wennen, vind 't podium opgaan elke keer weer een drempel en uiteindelijk vind ik 't ook heel fijn om lekker voor mezelf te trainen wanneer ik daar energie voor heb. *

Bom, ik hoop dat je 't weekend veilig aankomt in Drenthe. Rondom Emmen was 't echt slecht op de weg, allemaal bevroren ijs. Hier in Diever gaat 't wel redelijk goed op de weg. Die zijn zo goed als schoon. Wat schattig van je prinsesje als herdertje. En dat kerstdiner van hun... :D

Wen, sterkte op je werk! Balen dat je geen werk meer hebt, maar des te meer tijd voor bokt natuurlijk!? :P Kan me overigens voorstellen dat je spierpijn van 't lopen hebt, is continue opletten waar je loopt he. Knap dat je toch naar buiten gaat.

Sas, succes met je muziekoptreden, dat komt vast goed!

Fanneke, wat houdt Nike + en Sensor sportkit in? Even nieuwsgierig.

Rosa, ben benieuwd hoe 't lopen gisteren is gegaan!?

Angela, wat een blunder haha. Gelukkig is 't niet andersom, dat je verwacht niet te moeten werken maar dat je wel verwacht wordt. Dan kan je 't beter zo hebben. :)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 14:04

Heb te veel tijd voor Bokt... :j

Ah Bom, nog geen lege schappen???

Oeioei wat wordt het hier langzaamaan slecht... :o Ben er bang voor als ik vanavond naar huis ga... ;(

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 14:12

Hier is het even gestopt met sneeuwen, maar er komt nog meer aan!

Nike+ Sensor is een gadget voor je ipod. Dmv een sensor en een ontvanger in je ipod, kun je voortgang meten. Ook kun je trainen op caloriën verbranden, afstand of tijd. Je hoeft alleen je "doel" in te voeren. Ik wil hem gaan gebruiken om te kijken welke afstand ik hem gelopen en wat mijn gemiddelde snelheid is, want deze moet omhoog ;) Verder moet ik het boekje nog even lezen. :+
Als je google-ed op "Nike+ sensor kit" dan komt die naar boven. Mijn vriend heeft hem gekocht voor € 16.95 via ebay helemaal nieuw, in de winkel kost hij € 29.95. Ik heb veel positieve verhalen gelezen over Nike+ Sensor, vandaar dat ik hem wilde hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 14:14

Ik heb hem ook! Leuk dingetje!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 14:34

We gaan maandag weg, goede hoop dat het dan allemaal wel meevalt. prutsmuts ook steeds witter, zo gliber de glibber naar het zwembad. Helaas te ver voor de slee.

Leuk compliment marjoleintje :j
Wen, volgende keer slee achter Lis hangen en zo naar je werk :+ Over de A1 ik zie t al helemaal voor me _O-
Sas succes, best spannend :=
Angela, goeie actie :')
Rosa, al veranderd in een sneeuwpop :+

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 14:42

Nah, ook niet handig Bom...

Moet dan eerst van Huizen naar Naarden... ;) Huizen naar werk is korterbij...

Maandag schijnt het weer mee te gaan vallen, als ik het goed begrijp is vandaag de ergste dag.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 14:48

_O- Zie nu mijn bericht, had 't ff snel getikt met mijn ipod maar dat gaat niet geheel vlekkeloos :+ Hier wordt het dus steeds witter ;)

Wen das idd een omweg. 't Zou wel een stunt zijn, het staat nu toch overal vast las ik, kom jij over de vluchtstrook met je knollie voorbij scheuren :D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 14:54

_O- Ja... Mutsie op {:) Sjaaltje om :brr: En dan zo zwaaien... :wave:

ThornForest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 16:19

Hier is vandaag nog helemaal geen sneeuw gevallen...'t is wel spek glad ivm opgevroren regen dat gister gevallen is.
Zal zo ook even boodschappen doen en het huis opruimen. Vriendlief is vandaag jarig en morgen en overmorgen viert hij zijn verjaardag dus even wat lekkers in huis halen.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 16:20

Zie hier uit het keukenraam dingen die ik niet zo leuk vind... Zeker als je weet dat H'sum niet voor niets 'One-way-city' genoemd wordt... Er is dus serieus maar 1 weg om hiervandaan naar huis of stal te komen. En ja, die staat vast... _O-

Het is wel droog nu... :j

Heb besloten dat Lis een dagje 'stappen aan de hand' heeft, met een beetje kunstjes doen en daarna lekker suffen onder het solarium, ze liep van de week ook al niet zo fijn, dus een beetje rust kan vast geen kwaad. M'n projectje ga ik, mits ik naar de binnenbak toe kom, wel rijden...

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 17:14

Thornforest, waar woon jij dan? Dan sturen we wat vlokken jouw kant op, hebben wij wat minder :P Hier ligt nu al een cm of 10 :wow:

En gefeli met je vriend, leuk die verjaardagen zo rond de feestdagen :n

Suc6 zo met uitgraven Wen _O-

ThornForest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 17:27

Ik woon in het hoge noorden. In Friesland.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 17:31

Probeer de buienradar te manipuleren maar lukt niet :Y) Voorlopig geen vlokjes in het hoge noorden

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 17:32

Joehoe weekend!!! *\o/*

Wat een gaaf compliment Marjolein!! :j
Thornforest, je mag ook wat van mij hebben. Hier komt nog meer sneeuw! Gefeliciteerd met je boyfriend!
Ik ga eens kijken hoe slecht het is buiten. Eens kijken of we een rondje kunnen hollen.