Bedankt voor de uitleg van het uitgroeien En Nimez, over dat strechen moet ik toch nog ff nadenken hoor, haha. Als je eenmaal aan het strechen bent, kun je dan nog wel gewone oorbellen in of is het gaatje dan al te groot? Met andere woorden, moet je dan altijd tunnels in?
Het gaatje is dan gewoon te groot. En je kunt ook dichte plugjes dragen, als ik die in heb zien mensen niet eens dat ik gaatjes van 8mm in mijn oren heb.
Ja, kan er niets doen! Ik zit de hele dag met mijn neus boven de expanders. En dan heb je de ene klant na de andere enzo.. En dan bestelt mijn baas weer toffe nieuwe tunnels.
Oh tof! Gehe dan kom je wel erg snel in verleiding met nieuwe piercings en tattoos denk ik zo XD
marlies85
Geplaatst: 05-02-11 17:20
Red_Savage schreef:
Ik werk zelf in een piercing/tattooshop.
Heb je zelf ook al piercings mogen zetten?
perdjes
Geplaatst: 05-02-11 17:26
Kun je ook geen oorbellen meer in als je echt de kleinste maat hebt met strechen? en welke maat is dat eigenlijk? Ik heb er echt geen verstand van maar ik ben het aan het overwegen om het te gaan doen.
Jawel hoor, ik draag gewone oorbellen wanneer ik daar zin in heb Het is niet zo dat je oorbellen dat door je gaatjes heen schieten, ze hangen alleen wat meer (dat deden ze bij mij toch al ).
Dat zou misschien wel kunnen maar het gaatje zal toch groter zijn, dus echt goed zal het niet zitten (en of het mooi staat is een tweede). Bij mij kan 't echt niet met mijn maat, ik heb gewoon een duidelijk gat in m'n oor dus dat werkt niet.
Mwah, als je een kleine maat hebt van stretches, gaat het prima. Ik zit rond de 2.3/2.5mm en niemand is het überhaupt opgevallen dat ik stretches heb en normale oorbellen draag
Fenrir
Geplaatst: 05-02-11 17:41
Da's ook wel erg mini ja, maar je zult het toch wel wat duidelijker zien dat gaatje, was ook bij mij zo toen ik begon met stretchen en op 'n kleine maat zat. Maar vind sowieso van die wat uitgelubberde gaatjes niet zo mooi, je ziet het ook wel bij mensen die vaak (te) zware oorbellen dragen. Ik zou het zelf niet snel doen, stretchen als je nog gewoon oorbellen wilt blijven dragen.