NoaSky schreef:Hoi, sorry dat ik zomaar kom binnen vallen, maar ben even niet in staat om 95 pagina´s door te lezen..
Ik had een vraagje, ik ben iets meer dan een week geleden gebeten door een teek. Binnen 24 uur is deze verwijderd en had alleen een vaag rood plekje (zit er nu nog, maar geen kring oid.)
Nu ben ik al 3 dagen ziek, heb een enorme hoofdpijn (waarvan ik me niet kan herrinneren dit ooit eerder zo gehad te hebben). Zit vooral links. En daarbij moet ik constant overgeven als ik teveel doe.
Gisteren ben ik wel wezen werken, maar door mijn baas naar huis gestuurd ivm overgeven en hoofdpijn. Terwijl ik naar huis reed heb ik nog een keer moeten stoppen enz..
Nu wilde ik vandaag gewoon weer gaan werken, maar weer hetzelfde. Ik kan nog niet op en neer lopen of mijn beeld wordt wat wazig en mn maag gaan in protest, mijn hoofd voelt dan aan of er iemand met een hamer op slaat.
Nu kan dit natuurlijk altijd een keer gebeuren, maar omdat ik het beeld totaal niet bij mezelf herkende heb ik net toch even de huisarts gebeld ivm die tekenbeet. Volgens haar niets aan de hand en ik kreeg een beetje de indruk dat ze vond dat ik me niet aan moest stellen. Ook liet ze mij mijn verhaal niet uitpraten, ze onderbrak me met: Zit er een kring? Uuhm nee. Is hij er binnen 24 uur uitgehaald? Uuh ja ik denk het wel.
Ow dan is er niets aan de hand hoor mevrouw...
Klopt dit of moet ik me mss toch zorgen maken?
Ik persoonlijk vind dit meer als migraine klinken, kun je ook slecht tegen licht en geluid?
Verder wil dat je geen kring hebt niks zeggen, kun je nog steeds besmet zijn en ook binnen 24uur maakt volgens mij niet veel uit want mij mij heeft ie nog geen 12 uur gezeten (heb hem ook niet gezien) en heb toch ziekte van lyme.
Zou toch even langs de dokter gaan, want zo'n enorme hoofdpijn en overgeven is hoe dan ook niet echt goed.