Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bella1wjnmk schreef:ik snap neit dat jullie krullen willen, ik haat mijn krullen en hoop elke dag dat er zo weinig mogleijk krullen in me haar zitten, maar meestal heb ik een hele bos vol.
hier foto's
voor:
hier sta ik raar op, ben bij me oma en heb geen andere foto hier op staanmaar gewoon een voorbeeld
en dit is na de kapper en verfbeurt:
Qizz schreef:Ruilen? Jij mijn steile haar en ik krullies.
Is het normaal dat als je gisteren permanent hebt laten zetten, en je net voor het eerst je haar gekamd hebt en alles er uit is? Er is wel wat volume maar zie geen krul mee,.. Hopelijk morgenvroeg na het wassen weer, maar ik vraag me af of ik reeele verwachtingen had van mn permanent. Er hoort toch genoeg krul in te blijven of ligt dat aan mij? (sorry heb nog geen foto's Arie), nu het gekamd is is het heeeeeeeeeeeel erg vreselijk. Net zo'n ontplofte heks. Ik mocht het wel borstelen zei ze,..
Denk erover om morgen terug te gaan want dit is een vette tegenvaller,. of is dat stom?
Kost een hoop geld en er zit zowat geen krul in. Heb gisteren gelijk al aangegeven dat ik het wat weinig vnd, dat het wel meer mocht van mij. Toen zei ze dat ik de enige was die zo reageerde...
Qizz schreef:ik heb na 35 jaar steil haar gisteren een permanentje gedaan,.. vind het nogal tegenvallen, niet heel veel krul. Had gehoopt op een hele bos, maar helaas,.. Mag het nu 48 uur niet wassen. Hoe zorg ik nou dat er meer krul inkomt? Met de plantenspuit erop ofzo?
Hahah, leek op permanentgebied hoor,..
Ik ging voor steil haar in laagjes, en schuine pony knippen en stuk eraf en kom terug met permanent,..