Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Polivy schreef:Imala, echt. Wat jij omschrijft elke keer had ik kunnen opschrijven. Alleen kan ik de tranen nog niet laten gaan.
Mijn hoogtepunt van de dag was mijn pasgeboren nichtje. Zo lief, zo klein, zo zacht en zo mooi. Een perfect mensje. Vandaag heb ik haar voor het eerst vastgehouden. Dan komt er ineens heel erg veel in me los. Ben even met haar in mijn armen naar de andere kant van de kamer gelopen. Had het even niet meer. En dan kijk ik naar dat prachtige meisje wat heerlijk in mijn armen ligt te slapen en dan besef ik wel even dat ik sterk moet zijn, want ik wil de allerbeste tante haar zijn en dan moet ik echt wat sterker en beter zijn.
vidya schreef:Dat is toch schitterend Polivy! Dat jouw liefde voor zon klein wezentje je kan raken tot diep in je kern. Ik vind het heel bijzonder wat zon babytje bij je kan losmaken. En ik zou dat koesteren.
Ik moest laatst huilen toen ik door een straat reed waar de zon door de bomen weerkaatste terwijl de vlokjes eruit dwarrelen. Vond t prachtig en heb ongeneerd gesnotterd. Hier ben ik dan gewoon een emotioneel type voor. Ik koester t maar, want ben blij dat dingen me nog kunnen raken. (maar ik was gelukkig wel alleen, anders had ik t ook weggeslikt)