Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
odetteke schreef:_sparta_ schreef:Zijn er dan zoveel personen die helemaal niet komen? Ik ga ook uit fatsoen. En vind het ook wel mooi om te zien hoe over gelukkig de ouders kunnen zijn. Maar mij persoonlijk doet dat kind me niets. Wil het ook niet in de armen, dat breekt af bij mij.
Bij mij is iedereen gekomen, maar het was een reactie op een post uit dit topic
Kraambezoek doe je ook niet voor het kind, maar vooral om de ouders te zien glunderen (met enorme wallen onder de ogen) Wat je ook van kinderen vindt.... iedereen kan zich er vast wel in inleven dat zwanger zijn en bevallen een behoorlijke prestatie is en met alles wat in die 9 maanden mis kan gaan moet het gewoon gevierd worden dat het goed is gegaan.
StefenYnia schreef:Ik heb totaal niets met babies, vind ze net buitenaardse wezens, en lelijk (Sorry, ik weet dat moeders zo vaak zeggen, wat is hij/zij toch mooi, maar zeg nu zelf... zo'n verrimpeld velletje, haarloos koppie (nagenoeg) en het enige wat het doet is slapen, eten, kotsen, poepen en plassen... oh ja, en krijsen - al ben ik natuurlijk wel blij voor de ouders!).
Only_Hellen schreef:Hangt er denk ik ook vanaf wie de moeder is of wie de ouders zijn. Want stel dat er iets uitgevonden wordt waardoor jij ze wel kunt krijgen en je ze ook wilt. Dan zouden we allemaal heel gericht en ook gemeend belangstellend naar je foto's kijken en zo ontzettend blij voor je zijn. Gewoon omdat het je zo ontzettend gegund is.
Begrijp je wat ik bedoel? Als iemand zo lelijk tegen je heeft gedaan, zoals die persoon over je kat, dan is het ook moeilijk daar gemeende belangstelling voor te hebben.
odetteke schreef:Je portie rot heb je ook nodig om de mooie dingen te waarderen. Als de enige tegenslagen in je leven zijn dat de hagelslag bij de supermarkt op is, dan wordt alles zo gewoon.
_sparta_ schreef:Wat een verschrikkelijk mens. Fijn voor je schoonzus, maar niet voor ma.
_sparta_ schreef:Hoe een verschrikkelijke tijd ook, ik denk wel dat het jou een sterkere vrouw heeft gemaakt. Niet dat je eerst niet sterk zou zijn, maar nu nog meer. Ik heb de persoonlijke mening dat alles wat in je leven gebeurt niet zonder reden is en dat je het later ooit weer eens nodig hebt. Of gebruikt.
odetteke schreef:Je portie rot heb je ook nodig om de mooie dingen te waarderen. Als de enige tegenslagen in je leven zijn dat de hagelslag bij de supermarkt op is, dan wordt alles zo gewoon.
Twiggy2008 schreef:Brrrr, krijg echt de rillingen van wat jouw schoonmoeder heeft gezegd. Vre-se-lijk.
Wel bijzonder dat je schoonzus toch zwanger is geraakt uiteindelijk.... Zo zie je maar, hoe het kan lopen.
Twiggy2008 schreef:Tja, ik heb juist altijd van de mooie (vooral kleine) dingen genoten in het leven en doe dat nog steeds. Ik kan een dik vet boek schrijven over ellende. Had het willen missen als kiespijn. Maar goed, dan was ik een ander mens geworden waarschijnlijk. Ik voel me nu wel, wie ik moet zijn. Want dat is iets, wat ik als kind niet voelde, omdat ik mezelf nooit mocht zijn. Wel rot dat je dan zo'n lange weg moet gaan om juist weer terug bij jezelf te komen. Ojee, gaan we weer diep.....
odetteke schreef:StefenYnia schreef:Ik heb totaal niets met babies, vind ze net buitenaardse wezens, en lelijk (Sorry, ik weet dat moeders zo vaak zeggen, wat is hij/zij toch mooi, maar zeg nu zelf... zo'n verrimpeld velletje, haarloos koppie (nagenoeg) en het enige wat het doet is slapen, eten, kotsen, poepen en plassen... oh ja, en krijsen - al ben ik natuurlijk wel blij voor de ouders!).
Haarloos? http://www.xelca.nl/images/dynamic/arti ... l-Haar.jpg
Onassa schreef:Alle moeders tegen Sparta yeahhhhhh. leuk he?????
waarom moet zij oninteressant genoemd worden???
Omdat haar mening niet strookt met een aantal moederkes hier????
Zij geeft in ieder geval wel openlijk aan zonder dat stiekeme achter de rug om gedoe waar ze voor staat.