Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
perdjes schreef:Oeeh bah daar sta ik dus niet op te wachten. Hopelijk doet ze bij mij niet zo moeilijk, ik bel wel eerst van te voren ff op zodat ik niet extra op en neer reis.
Wanneer heb je daar je tongpiercing laten zetten?
Inderdaad lous als ze hem niet eerder wil verwisselen ga ik het gewoon bij een andere shop proberen.
Leslie90 schreef:Zo... ik ga er eens even lekker op los typen, ja ik verveel me om 02.34![]()
Ik ben altijd zo'n held geweesttattoo's durfde ik wel maar piercen echt niet. Ben shops zowat uitgerend toen ik kwam voor een navelpiercing, neuspiercing en lippiercing, natuurlijk zonder piercing
Heb uiteindelijk me piercing onder me lip zelf er doorheen geramt, tja dat durfde ik dan weer wel
Die had ik 5 jaar, en ik werd 'm zat. Ik wou altijd al een madonna, en omdat ik de pijn heb ervaren van een kies trekken zonder verdoving dacht ik: ''een piercing zetten is veel minder erg dus why not?''... zo gedacht zo gedaan
Ik naar Bodyflair... mensen die in Rotterdam wonen en deze shop kennen voelen het al aankomen waarschijnlijk, dat ging dus fout. Zonder klem, uit de losse hand geprikt. Hij heeft 'm aangestipt naar mijn wens maar zo niet gepierced, piercing zat veel te hoog. Enfin, ik dacht ik laat hem genezen en dan haal ik hem eruit en laat hem opnieuw prikken.. Mooi niet, hij had er ook nog eens een veel te kort staafje in gedaan
De piercing werd vuurrood, me lip was heel dik, het bolletje zat letterlijk in me lip, het bleef bloeden enz. Hij 'm eruit gehaald, gelukkig geen ontsteking of infectie. Hij had er eigenlijk een langer staafje in moeten zetten hoorde ik achteraf, maja.. Ik zo ongeduldig als ik ben paar dagen later naar Queen of Rings
Opnieuw laten zetten aan de andere kant (nu is het monroe), en wat een goede shop. De piercing zit op de juiste plek, lang staafje enz. Ik kreeg aftercare soap mee en goed uitgebreid advies, dat kreeg ik bij Bodyflair niet eens. Hem 'm nu een week en helemaal happy met m'n piercing
x_Elise schreef:Mijn navelpiering jeukt op dit moment als een gek
Is dat goed of slecht?
(heb hem sinds donderdag)