Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Beterschap! En qua Mees (en Mud) ga zo door, braaf elke dag foto's posten
. Jij ook beterschap!
, we gaan richting de helft
. Is een heerlijke combinatie
. Of het toeval is of door de laag voltage
komt weet ik niet. Morgen maar weer gewoon een hoger voltage
( nu al gedaan, kramp is alweer weg, uitval weet ik niet, ik blijf maar braaf zitten in mijn rolstoel. Ik neem maar geen risico's) 
Dankzij vlierbloesemthee en honing
Ze is zo'n lekker 
Een buurvrouwtje van mij had de pech dat haar kindje de laatste week van de zwangerschap overleed. Ze heeft het daar heel lang moeilijk mee gehad, het was een meisje en dat wou ze graag na 2 jongens. Hierna is ze nooit meer zwanger kunnen worden, dus erg veel pech.
" nodig om geen krampen te krijgen? Wel super dat het nog steeds goed gaat. Je toekomst ziet er beter uit.
Mees heeft het vannacht schoon en droog gehouden
En ik ben ontslagen als puppy-draag-mens
Mees wil zelf lopen
voor een puppel van 10 weken. Ze heeft ook weer een puppy prik gehad, geen kik gegeven. Mijn porte-met-niks wel €44,-
ikke wel erug geschrokken.
. Wat goed dat ze het droog kan houden snachts. Is het nu helemaal "aan" tussen Mees en Mud?
.
. Dit zal ik nog een keer uit moeten proberen maar tot nu toe denk ik elke ochtend: nah, vandaag geen zin in
.
Ze waren net erg pittig aan het stoeien, was te laat voor foto. Mees vloog een paar keer door de lucht en vloog net zo hard weer op Mud af
Geen gezicht. Vandaag voor het eerst Mud Mees zien beschermen tegen een andere hond
Ze vloog achter die hond en maakte geluidjes die ik niet van haar ken. Zo heb ik haar nooit gezien bij goofy. 
Mensen zouden me geloven als ik dan zeg dat ik koorts zou hebben
, dan gloei ik helemaal 
, leuk stel

en onze boxer vooral heel lelijk haha! 
En natuurlijk net dat je met een kruier rond sjouwt. 

*
, ik heb niet veel licht in huis dus is het afwachten of de ze lukken.
. Ik dacht er net pas aan omdat ik weer verzuring kreeg in mijn bovenbenen. Ik heb hem nu weer hoger gezet en ik ben benieuwd.
. Ben best wel blij hierdoor
. Dus vandaar mijn zoektocht naar een nieuwe verzorgster (C) die A kan vervangen, voor 2 a 3 dagen in de week. Dan wordt Irene in totaal 3 a 4 x per week gereden en dat vind ik beter (denk ik).

Ik heb dat wel iemand zien doen, wel in een ronde padock met mak paard. (is die van jou ook)
Niet zo leuk voor muisje, maar ja natuur zullen we maar zeggen. Gister zaten ze te knokken om een appeltje
Uiteindelijk had Mees hem en na een tijdje legde Mees hem tussen Mud haar voorbenen
En verfklieder vrolijk verder thuis. Pony's mogen het land aan gort helpen
Duzzzzzz ze lopen nu overdag nog steeds buiten, yes 
En ja, die prijs, betalen we allemaal, helaas. Doe het kalm aan (als dat lukt) 
aikon schreef:Welkom, heb je zowel in de hand als de knie dystrofie?
Koude dystrofie = koud, blauw, pijn, dun, het idee/gevoel dat je dystrofie plek krimpt, niet tegen vochtige kou kunnen.
Warme dystrofie = warm, zweterig, dik, rood, pijn, veel last met warmte.
In ieder geval komen signalen niet, nauwelijks of verkeerd aan in het dystrofie gebied. En dat gaat ook de andere kant op. Bij beide komt ook dwangstand voor. En dan vergeet ik vast wat. Dames Help!!!!!