Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rienn schreef:Ik heb ook gewoon in de zon gelegen, maar ik heb geluk dat hij aan de onderkant van mijn pols zit. Had hem ook bedekt met een verbandje en plakkers.. Leek net alsof ik mezelf gesneeden had ofzo, dus zo over straat of strand doe ik zeker niet. Als ik buiten loop smeer ik hem ook in.
Ayasha schreef:Rienn schreef:Ik heb ook gewoon in de zon gelegen, maar ik heb geluk dat hij aan de onderkant van mijn pols zit. Had hem ook bedekt met een verbandje en plakkers.. Leek net alsof ik mezelf gesneeden had ofzo, dus zo over straat of strand doe ik zeker niet. Als ik buiten loop smeer ik hem ook in.
Had jij veel "last" toen die tattoo pas gezet werd? (en dan denk ik aan de zomer periode. met zon enz..)
17 Juli mag ik al gaanVlak voor ik binnen ging had iemand op die datum afgebelt, het ontwerp is erg mooi!
Ze heeft een stukje eleganter en zelfs wat "sensueler" gemaakt... Beetje mysterieuze uitstraling gegeven
SteffiiY schreef:Foto Willemijn?
Rienn schreef:3 uur is wel lang, en kan geloven dat het op een gegeven moment niet meer leuk is qua pijn.. Ben heel benieuwd naar jouw tattoo wwillemijn.
Noah2006 schreef:Vandaag had ik het zo warm, ben toch naar het strand gegaan. Tattoo met dikke laag factor 30 ingesmeerd, en beetje bedekt.
Waarom is het zo slecht (behalve dat het slecht is voor je dunne huid) om met je tattoo in de zon te gaan?
wwillemijn schreef:Ok, ok. Een fotoOver een paar weken zet ik er wel een betere op
Hier issie een uur 'oud':
http://i724.photobucket.com/albums/ww24 ... lemijn.jpg
jesito schreef:Ik ben net een uur geleden terug met mijn nieuwe plaatje.
Ik heb hem op de enkel laten zetten.
Ik maak er zo snel mogelijk een foto van.
In het najaar moet ik ook even mijn andere tattoo bij laten werken die is wat bleek geworden, maar dat kan omdat die al 12 jaar zit en ik wat dikkerben geworden.
Die zit op mijn buik en nu met die warmte is dat zo vervelend.
Moesten jullie de eerste drie nachten ook nog folie op je tattoo doen?
Bij mijn eerste was dit niet het geval.