c_alsemgeest schreef:ik denk niet dat ze die schieten
Alleen bij het idee aan zo'n schietapparaatje bij m'n tepels doen ze al pijn. Jeutje..
Dat je ook maar denkt aan tepels laten schieten *yikes*.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:daarom neem ik geen 2deik laat me veel liever tattooeren dan nog één keer een tepelpiercing...
aardbeitje_ schreef:Als ik m'n loon heb ga ik een nieuwe piercing laten zetten.
Wou eerst dus een eskimo, maargoed, piercing moet eruit met werken en als je hem net hebt is het weggegooit geld.
Toen keek ik naar m'n buik en vond hem wel errug kaal zonder navelpiercing
Aangezien dat niet goed wilt gaan, ga ik voor md's of een surface op m'n heup
xDramaQueen schreef:aardbeitje_ schreef:Als ik m'n loon heb ga ik een nieuwe piercing laten zetten.
Wou eerst dus een eskimo, maargoed, piercing moet eruit met werken en als je hem net hebt is het weggegooit geld.
Toen keek ik naar m'n buik en vond hem wel errug kaal zonder navelpiercing
Aangezien dat niet goed wilt gaan, ga ik voor md's of een surface op m'n heup
je roept wel erg veel maar heb nog weinig daadwerkelijk voorbij zien komen, je wisselt elke week
anti-eyebrow, spiderbites, smiley piercing, eskimo en nu weer een heup piercingen ik heb er vast nog een aantal gemist
aardbeitje_ schreef:Haha oh jeetje je hebt gelijk
Anti-eyebrow vind ik uitgroei risico te groot aangezien het toch gezicht is, spiderbites staan niet, smiley mag ik niet, eskimo wilt niet qua werk
Ik ga maar eens goed nadenken wat ik nu daadwerkelijk wil haha
manie schreef:aardbeitje_ schreef:Haha oh jeetje je hebt gelijk
Anti-eyebrow vind ik uitgroei risico te groot aangezien het toch gezicht is, spiderbites staan niet, smiley mag ik niet, eskimo wilt niet qua werk
Ik ga maar eens goed nadenken wat ik nu daadwerkelijk wil haha
Gewoon ergens laten zetten, niet te moeilijk over doen![]()
Zeker piercings durf ik wel in een impulsief momentje te laten zetten...ben je d'r zat van dan haal h'm er toch gewoon weer uit
aardbeitje_ schreef:Ja daarom.En zoals DQ dus zegt, ik wissel elke week van gedachte
Dus daarom ook
Over de tattoo die ik volgende maand krijg, denk ik al zeker 3 jaar na en toen vriendlief hem had ontworpen wist ik het echt zeker, dat word hem.
MuSLi schreef:aardbeitje_ schreef:Ja daarom.En zoals DQ dus zegt, ik wissel elke week van gedachte
Dus daarom ook
Over de tattoo die ik volgende maand krijg, denk ik al zeker 3 jaar na en toen vriendlief hem had ontworpen wist ik het echt zeker, dat word hem.
Als er maar niet teveel van je vriend 'inzit', als het dan ooit uitgaat...
Blijf je voor altijd 'verbonden' met hem
Ja, doemsenario ik weet het... Maar toch!
c_alsemgeest schreef:ik ben ook een impuls piercer
over mijn tattoo heb ik wel lang nagedacht
MuSLi schreef:aardbeitje_ schreef:Ja daarom.En zoals DQ dus zegt, ik wissel elke week van gedachte
Dus daarom ook
Als er maar niet teveel van je vriend 'inzit', als het dan ooit uitgaat...
Blijf je voor altijd 'verbonden' met hem
Ja, doemsenario ik weet het... Maar toch!
xDramaQueen schreef:c_alsemgeest schreef:ik ben ook een impuls piercer
over mijn tattoo heb ik wel lang nagedacht
ik ook hoor, ik sta op met de gedachte van goh weetje na mijn werk laat ik mijn tepel doorboren
maar in mijn gezicht ga ik echt geen impulsieve handelingen maken, het gaatje van me labret zie je ook nog steeds doodzonde!