Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Angela_ schreef:Ik vind http://www.afstandmeten.nl een erg handig site! Misschien ook iets voor jou?
Angela_ schreef:Ja het is een horloge, en er zit een chip op je schoen. (of in je schoen als je nikeschoenen hebt) Die geeft aan hoe snel je loopt, welke afstand je hebt afgelegd, hoe lang je al aan het lopen bent, en hoeveel calorieen je hebt verbrand.
Als je niet aan het rennen bent is het een horloge. Je kunt dit dingetje in je computer stoppen (USB) en dan opent hij een programma en zo kun je al je runs terugkijken. Hij maakt van je run een mooi grafiekje, en zo kun je ook zien of je constant in tempo loopt.
Phylos schreef:Vanmorgen om kwart voor 8 liep ik al heerlijk buiten. Een mooi rondje gelopen van de 4e week. moest 2x5 min lopen en 2x 3 min wanden en 2x3 min lopen en 2x2 min wandelen. Die 5 minuten leek langer dan ik dacht zeg. Voor het eerst een beetje moeite gehad. Maar ik heb ook wat last van mijn enkels tijdens het lopen. Hebben meer mensen hier last van?
Angela_ schreef:Ja het is een horloge, en er zit een chip op je schoen. (of in je schoen als je nikeschoenen hebt) Die geeft aan hoe snel je loopt, welke afstand je hebt afgelegd, hoe lang je al aan het lopen bent, en hoeveel calorieen je hebt verbrand.
Als je niet aan het rennen bent is het een horloge. Je kunt dit dingetje in je computer stoppen (USB) en dan opent hij een programma en zo kun je al je runs terugkijken. Hij maakt van je run een mooi grafiekje, en zo kun je ook zien of je constant in tempo loopt.