iessie, geef het idd gewoon de tijd, is veranderen van stal misschien een ideetje? jullie kennen elkaar ook pas net
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

laura1987 schreef:Ik moet nog gaan zoeken waar in charlois dat dan is. Ken er echt de weg niet
Kunnen we trouwens ook even verder discussieren of we alleen tinks vermelden of ook enchantra i.v.m 10% korting die je daar krijgt?
laura1987 schreef:Maar barmat, als we een hk openen en daarbij duidelijk zetten dat offtopic berichten niet mogen wat is dan het probleem?
(ik probeer jullie die tegen zijn te snappen).
Dat van tinks noemen voor konad en enchantra voor china glaze vind ik wel een slimme
Daarbij vind ik wel dat tinks dikgedrukt genoemd moet worden of vaker ofz.

laura1987 schreef:Maar barmat, als we een hk openen en daarbij duidelijk zetten dat offtopic berichten niet mogen wat is dan het probleem?
(ik probeer jullie die tegen zijn te snappen).
Dat van tinks noemen voor konad en enchantra voor china glaze vind ik wel een slimme
Daarbij vind ik wel dat tinks dikgedrukt genoemd moet worden of vaker ofz.
En ben idd dus ook bang dat het niet meer bij te houden zal zijn met bijlezen, waardoor dan iedereen alleen z'n eigen dingetje nog neerplant en mensen steeds minder op elkaar gaan reageren..
Misschien zoiets overleggen met een modje?

Wendy15 schreef:xDramaQueen schreef:maar mogen we dan nog steeds alleen maar 2 foto's posten? ik kijk graag foto;s en vind het jammer dat ze vaak in link moeten staan..
Dat is dan toch even een kleine moeite om het even aan te klikken?
En anders kun je het toch later thuis even terugkijken? Zó vaak staan er nou ook weer geen foto's in links en dan is het imo echt maar een kleine moeite om even er op te klikken