Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 09:19

oh tallie dat klinkt heerlijk! ik sabbel alleen op mn duim snachts dus geen goed idee _O-

iessie, geef het idd gewoon de tijd, is veranderen van stal misschien een ideetje? jullie kennen elkaar ook pas net :(:)

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 09:30

Ik ben eerlijk gezegd ook niet zo van de HK topics... Maar dat is mijn persoonlijke mening hoor...

Ik lees nu (terwijl ik gisteren nog online was om 8 uur 's avonds) ruim 7 pagina's bij, met voornamelijk offtopic berichten en tja... sorry, soms heb ik daar ook niet altijd zin in :o

Het fijne van dit topic vind ik juist dat het enkel en alleen over nagels gaat, en dat er dan af en toe een offtopic berichtje tussendoor staan ala, geen probleem mee. Maar ik ben toch wel bang dat het HK topic te massaal wordt en dat ik dan op een gegeven moment ook gewoon ga afhaken. Zou ik iig jammer vinden.

Ik heb er ook niet zo'n problemen mee om iedere keer dat nieuwe topic na 100 pagina's te zien eigenlijk. En als mensen er zo'n moeite mee hebben, wil ik ook nog wel de taak op mij nemen om die te openen.

Maar nogmaals, als de meerderheid beslist HK,dan heb ik er weinig tegenin te brengen natuurlijk ;)

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 09:32

Maar barmat, als we een hk openen en daarbij duidelijk zetten dat offtopic berichten niet mogen wat is dan het probleem?

(ik probeer jullie die tegen zijn te snappen).

Dat van tinks noemen voor konad en enchantra voor china glaze vind ik wel een slimme :)
Daarbij vind ik wel dat tinks dikgedrukt genoemd moet worden of vaker ofz.

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 10:05

laura1987 schreef:
Ik moet nog gaan zoeken waar in charlois dat dan is. Ken er echt de weg niet :D

Kunnen we trouwens ook even verder discussieren of we alleen tinks vermelden of ook enchantra i.v.m 10% korting die je daar krijgt?

ik meld enchantra ook, is niet helemaal concurent van tinks want hun hebben china glaze en dat willen ook veel mensen kopen, en dta heeft tinks weer niet en tinks is weer goedkoper door geen verzendkosten te rekenen.
dus iemand die china glaze wil kopen kan dat daar doen met 10% korting, en als je konad wilt hebben bestel je gewoon bij tinks :D

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 10:05

laura1987 schreef:
Maar barmat, als we een hk openen en daarbij duidelijk zetten dat offtopic berichten niet mogen wat is dan het probleem?

Dat van tinks noemen voor konad en enchantra voor china glaze vind ik wel een slimme :)

het komt er met hoofdletter in te staan in extra grote letterltype, :D

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 10:08

is inderdaad een goed idee zo om tinks voor alles te melden en de andere alleen voor china glaze.

laura1987

Re: Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 10:09

Dat vind ik ook :)
Zo komt tinks meer in de spotlight te staan maar wordt enchantra ook gewoon genoemd aangezien zij 10% korting geeft.

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-09 10:56

Ik moet het ook even de tijd geven...Maar ik besef geloof ik nu pas dat ik weer helemaal vooraan begin. :+
[**] kende ik 18 jaar, dat kun je dus niet vergelijken.
Maar het komt wel goed, want Henk doet zijn (s)Tinkende best. :)

Maar gaan we nou naar de HK of blijven we hier? Ik snap het nog niet helemaal.
Dit zit er nu trouwens op mijn vingers.
Afbeelding

xDramaQueen erg leuk die nagels met paardjes. :)

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 11:02

wow iessie hoe doe je dat?

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 11:04

Zo hoop pagina´s weer erbij.
Oja nog een vraagje issie over jou China Glaze die je er eerst op had, doe je er dan nog topcoat overheen of niet? Omdat ie er nog helemaal perfect opzat. Wat je nu hebt is ook leuk ;)

Ik ga straks even kijken voor een olie om op mn nagels te smeren kijken of dat helpt. Heb ze nu alvast afgeknipt zodat alle afgeschilferde stukjes weg zijn. En misschien nog nailrepair van de etos.
En misschien nog wat kleurtjes nagellak erbij, ik kan hier naar de etos, DA, hema of kruidvat gaan, waar hebben ze niet al te dure lakjes die wel gewoon beetje goed uit te smeren zijn en blijven zitten?
Oja en ik wil nog een goede topcoat.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 11:23

laura1987 schreef:

Mijn punt is ook dat hk zó vol is en ons topic dan zo in de grote massa kan verdwijnen, dat zou ik erg zonde vinden :j En ben idd dus ook bang dat het niet meer bij te houden zal zijn met bijlezen, waardoor dan iedereen alleen z'n eigen dingetje nog neerplant en mensen steeds minder op elkaar gaan reageren..

Maar wat ik bijvoorbeeld zie op voedertijd is dat daar een HK topic (dieettopic) in een sticky bovenaan staat. Dan gaat het wél tot de 500 pagina's, mag er niét offtopic gegaan worden en het blijft op de pagina waar het staat.. Dáár zou ik dan weer wél voor kunnen zijn :) Misschien zoiets overleggen met een modje? :)

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 11:32

Dat zou super zijn.
Kan jij dat voordragen dan bij een mod wendy15? Zo zijn we allemaal tevreden :D

@iessie wat een kicken nagels, ben ook echt benieuwd hoe je dat gedaan hebt.

Ik ga vanavond mijn nagels weer doen denk ik :D

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 11:36

zo een sticky dingetje is inderdaad reuze handig ja.
kent iemand een mod? om het aan te vragen?
even foto maken van mn nieuwe creatie...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 11:38

maar mogen we dan nog steeds alleen maar 2 foto's posten? ik kijk graag foto;s en vind het jammer dat ze vaak in link moeten staan..

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 11:39

Lijkt mij idd ook handig :j
Want de punten waar ik tegenaan loop (verdwijnen in de grote massa hk topics en teveel offtopic waardoor het topic té hard gaat en niet over nagels gaat) zijn imo daarmee al grotendeels opgelost :) én de punten waar jullie nu tegenaan lopen denk ik ook? :)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 11:40

xDramaQueen schreef:
maar mogen we dan nog steeds alleen maar 2 foto's posten? ik kijk graag foto;s en vind het jammer dat ze vaak in link moeten staan..

Dat is dan toch even een kleine moeite om het even aan te klikken? :=

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 11:41

Ik heb een pb gestuurd naar mas wendy15 :D
Ben benieuwd. Het zou echt DE oplossing zijn.

Het maar hebben van 2 foto's in 1 post vind ik niet eens zo erg.
Dit is in mijn ogen geen probleem.
Als je iets graag genoeg wil zien klik je wel op die link :D

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 11:42

Even afwachten dan maar :)

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 11:44

Ja inderdaad, jullie horen het gelijk zodra ik reactie heb.
Zal ik een kopie sturen naar unwritten? ze zijn allebei van dit deel en zo krijgen we sneller reactie.

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 11:46

ik vind het wel altijd leuker om alle foto's in 1 keer te zien in plaats van een link te moeten klikken.

maar we wachten het even af wat er gezegd gaat worden de tekst enzo ligt al helemaal klaar voor de openingspost. is goed laura, hoe sneller de reactie hoe beter want we zijn er al bijna :D

mooi issie zoiets wilde ik ook al een tijdje doen zo door elkaar die kleurtjes, maar nog niet aan toe gekomen en weet niet wat voor kleurtjes te gebruiken.

mijn nagels nu, gisteravond er op gedaan. lakje is donkerpaars van de hema, stempeltje erop en de stampertjes van de bloemen nog bewerkt met goudglittertjes.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door hafjegek op 22-09-09 12:15, in het totaal 2 keer bewerkt

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 11:49

Hafjegek, die is wel erg gaaf hoor!! Heftig maar super mooi :D

Hier mijn nageltjes lekker kaal. Ga ze nu even rust geven :P
Morgen even naar de etos toe om nagelspulletjes te halen (in elk geval even kijken wat er nog is) En dan zie ik wel wanneer ik weer tijd heb om te lakken :D

Nou maar afwachten dus wat het allemaal wordt.
In elk geval al mooi dat nieuwe openingspost al klaar is, dan kunnen we nou mooi het topic vol maken :Y)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 12:02

Wendy15 schreef:
xDramaQueen schreef:

Dat is dan toch even een kleine moeite om het even aan te klikken? :=

tuurlijk kan dat, maar ik vind het wel leuk als je gewoon lekker makkelijk kan scrollen, als je op je werk oid of school zit heb je geen zin om alles elke keer aan te klikken..

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 12:06

Lijkt me dat je op werk/school niet hoort te bokken :+ En anders kun je het toch later thuis even terugkijken? Zó vaak staan er nou ook weer geen foto's in links en dan is het imo echt maar een kleine moeite om even er op te klikken :=

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 12:14

mensen bij de etos is de nagelverzorging+kunstnagel spullen nu 2 halen 1 betalen ook van herome enz.

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 12:18

borrie01 schreef:
mensen bij de etos is de nagelverzorging+kunstnagel spullen nu 2 halen 1 betalen ook van herome enz.

bedankt voor de tip, dan ga ik strakjes sowieso even bij de etos langs :D