Beste is om er mooi vanaf te blijven, en alleen iets te bewegen als je hem schoonmaakt onder de douche met speciale zeep.
Zodat het echt goed reinigt, daarna lekker goed afspoelen en weer mooi vanaf blijven.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Colorado schreef:Iemand hier ervaring met Tattoo/Piercingstudio Timeless in Den Haag? De prijzen zijn heel laag, voordelig voor mij natuurlijk. Maar ik vind het een beetje vreemd. Bijna overal is een tongpiercing €50/60, en daar €25. Ga een beetje twijfelen of ik het dan daar wel moet laten doen..
http://www.timeless-tattoo-piercing.nl/
xLiisa schreef:Is die 25 euro niet exclusief sieraad? Dat heb ik ook wel eens gezien, dat een piercing bijvoorbeeld 30 is zonder sieraad, neem je een sieraad erbij dan kom je ineens op 60 euro uit
Colorado schreef:Ok, dus het zou best dom zijn als ik er al een paar koop, he jammer, ze zijn zo leuk
Trouwens nog een vraagje, omdat metaal/ijzer niet zo goed is voor je tanden, wil ik graag iets anders hebben. Wat voor materiaal kan ik het beste nemen? Ja kunststof maar wat moet ik daar precies onder verstaan? Iets als, acryl of echt plastic ofzo?
Amigo_ schreef:Hoe kan die erzomaar uitvallen dan?
M`n lichaam begint ligt tegen m`n piercing te protesteren.. Hij is ligt aan het ontsteken