[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 10:14

Staat je goed. :)

Beste is om er mooi vanaf te blijven, en alleen iets te bewegen als je hem schoonmaakt onder de douche met speciale zeep.
Zodat het echt goed reinigt, daarna lekker goed afspoelen en weer mooi vanaf blijven. :)

Amigo_

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 12:24

dat is moeilijk er van af te blijven ;)

Ik heb spray mee gekregen die ik erop moet doen na het douche..

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 12:32

haha kon van de mijne ook moeilijk afblijven.
ineens een staaf door je oor dat voelt wel raar :P
Maar die is gelukkig nooit ontstoken

Over 3 weken ga ik met mn vriend mee die laat tattoo zetten, ik wil graag een Rook en anders antitragus (die zetten ze wel dat ik weet ^^)

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 14:42

Nice suus_ :D

Haha, ik heb er niet zoveel moeite mee, om er vanaf af te blijven. Gelukkig. :)

Arabier17

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 16:01

vandaag eindelijk me tongpiercing gewisselt na 3 weken.
de piercer wou me eerst nog een tussenmaat erin doen , maar ik zeg zo ja heb hem al 3 weken..
en toen kon ik toch meteen gewoon een leuke uitzoeken.
heb een van kunstof met mooi licht en donkerroze gemengd.

ik moet wel even wennen het smaakt anders en hij is echt klein, die 1e zeg maar kon ik echt een centimeter omhoog laten komen, deze zit geen beweging meer in:P wel makkelijker met eten!

Marielle_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 11:57

Ik meld me ook even,hihi.
Heb gister ook een navelpiercing laten zetten,erg blij dat ik het gedaan heb :)

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 01:04

Iemand hier ervaring met Tattoo/Piercingstudio Timeless in Den Haag? De prijzen zijn heel laag, voordelig voor mij natuurlijk. Maar ik vind het een beetje vreemd. Bijna overal is een tongpiercing €50/60, en daar €25. Ga een beetje twijfelen of ik het dan daar wel moet laten doen..
http://www.timeless-tattoo-piercing.nl/

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 09:00

Mmm dat is wel raar, al vind ik het een passendere prijs voor een piercing. Ik heb 50 euro betaald voor mijn navelpiercing. Ik bedoel, ze hebben er geen uren werk aan ofzo, dat titanium? staafje is misschien wel prijzig, maar zo'n groot stuk hebben ze daar ook weer niet van nodig...

Als er ooit nog iemand een navelpiercing vind, met het MERCEDES logo, hou ik me aanbevolen :D

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 10:36

Colorado schreef:
Iemand hier ervaring met Tattoo/Piercingstudio Timeless in Den Haag? De prijzen zijn heel laag, voordelig voor mij natuurlijk. Maar ik vind het een beetje vreemd. Bijna overal is een tongpiercing €50/60, en daar €25. Ga een beetje twijfelen of ik het dan daar wel moet laten doen..
http://www.timeless-tattoo-piercing.nl/

Wow, dat is echt laag. Site ziet er verder aardig uit. Maar met die prijzen zou ik toch even gaan zoeken naar ervaring op internet.

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 13:14

Jaa, daarom dat vond ik ook al. Dus ik dacht ik vraag het hier even, want ik kan niet echt iets vinden op internet van ervaringen ofzo.

Ja nja, aan piercings zetten verdien je best wat geld idd. Maar ze kunnen het zo duur maken omdat je het niet bij jezelf kan doen, en iedereen haalt het toch wel voor zo'n hoge prijs. Best slim eigenlijk :P

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 20:04

is eigenlijk vrij normaal, de inkoopprijs van de spullen is nog niet eens de helft van die 25 euro... :D

xLiisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 20:14

Is die 25 euro niet exclusief sieraad? Dat heb ik ook wel eens gezien, dat een piercing bijvoorbeeld 30 is zonder sieraad, neem je een sieraad erbij dan kom je ineens op 60 euro uit

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 23:11

Ik heb een piercing in het kraakbeen van mn oor. Zit nu nog in de genezingstijd, maar als ik m'n piercing ga verwisselen voor anderen, kan ik er dan ook normale oorbellen in doen?

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 23:17

Piercings zijn dikker dan oorbellen dus als je er nu een oorbel in doet zal het gaatje te klein worden voor piercings, omdat dat ook weer dicht groeit

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 23:20

Oja :) Okee.. ik heb mn piercing nu ongeveer 3,5 maand.. Ik hoop datie snel geneest want hij is nu nog wel gevoelig.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 23:24

xLiisa schreef:
Is die 25 euro niet exclusief sieraad? Dat heb ik ook wel eens gezien, dat een piercing bijvoorbeeld 30 is zonder sieraad, neem je een sieraad erbij dan kom je ineens op 60 euro uit

dan moet dat erbij staan :j maar het sierraad zelf kost ook maar hooguit 3 euro oid hoor, allemaal winst wat ze maken :D

mn clithood was 15 euro, alleen de prijs van de spullen omdat ze leerling was :j en ik ben nog niet groen, en ook nog niet uitgestorven en alles zit prima :)) ben er nog steeds errug blij mee!

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 23:31

Colorado schreef:
Ok, dus het zou best dom zijn als ik er al een paar koop, he jammer, ze zijn zo leuk :')
Trouwens nog een vraagje, omdat metaal/ijzer niet zo goed is voor je tanden, wil ik graag iets anders hebben. Wat voor materiaal kan ik het beste nemen? Ja kunststof maar wat moet ik daar precies onder verstaan? Iets als, acryl of echt plastic ofzo?

Als je een piercing gaat laten zetten, krijg je vaak een standaard maat, afhankelijk van hoe je tong is. Vriendinnen en ik kregen een 20mm bij het zetten. Na 3 weken bij de "controle en wisseling" een 18mm of 16mm en nu heb ik, 2 jaar later, een 12mm. De bolletjes van de piercings passen overal op dus dan kan je de piercings van 16mm ook gewoon kopen en de bolletjes op je "eigen" staafje draaien. Altijd handig zo'n collectie met leuke balletjes ;)

In principe wordt je tongpiercing tegenwoordig op de juiste plaats gezet. Tussen je beide tongspieren in en goed in het "midden" zeg maar zodat je je tanden zo min mogelijk raakt tenzij je met je piercing gaat "spelen" tegen je tanden enzo natuurlijk.
Je zou idd voor een acryl balletje kunnen kiezen i.p.v. eentje van chirurgisch staal. Ook heb je tegenwoordig flexibele staafjes, bioplast staafjes. Die zijn ook van kunstof of acryl, mensen met een allergie nemen die vaak. Ik heb beiden (wissel af). Ik vind de acryl balletjes erg leuk omdat ze glow in de dark of UV light zijn, leuk met uitgaan ;)

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 18:26

Ik ga hem uiteindelijk nemen bij Frenkey the Hague halen, voor €40,- Vind ik ook netjes en ik vertrouw het net iets meer, kan er ook net iets meer over vinden op internet enzo :P
Ah ik wordt nu toch een beetje zenuwachtig, nog ong een uurtje denk ik omg :')

Ben benieuwd hoeveel pijn het doet trouwens, maar zal wel meevallen.. Hoop ik O:)

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 18:30

@ Colorado: Valt reuze mee joh! Ik zelf heb er echt nauwelijks wat van gevoeld! Voor je het weet zit ie er door en ben je echt trots op jezelf! :P

Ga je hem nu laten zetten? Succes iig!

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 18:58

Ja, zodra ik mijn boterham naar binnen heb gewerkt :oo :=
Ik dacht ik eet nu maar even, want straks is het vast een stuk minder fijn eten :')

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 19:36

pfoe, bof ik even met mijn kantoorbaan.. was aan het werk ineens hoor ik iets tikken, daar ligt mijn gouden bloem dan van mijn tragus := had er niet aan moeten denken dat ik hem kwijt zou raken := *draait muurvast met tang*

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 19:41

Hoe kan die erzomaar uitvallen dan?

M`n lichaam begint ligt tegen m`n piercing te protesteren.. Hij is ligt aan het ontsteken

Marielle_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 19:42

Oei.. :\
ik heb eigenlijk nog nergens last van,hopelijk blijft dat zo.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 19:48

Amigo_ schreef:
Hoe kan die erzomaar uitvallen dan?

M`n lichaam begint ligt tegen m`n piercing te protesteren.. Hij is ligt aan het ontsteken

tjah toen je hier boven het berichtje postte dat je er niet van af kon blijven wilde ik al zeggen god straft meteen... maar mensen zijn toch eigenwijs dus ik zeg het tegenwoordig niet meer. Maar potverdorrie, heb ik gewoon weer gelijk :D
het is dus niet je lichaam, je piercing protesteert tegen jou...
1x wassen met unicura zeep en er verder van af blijven :j en anders word je echt gestraft...

hij was er gewoon afgedraaid ik draag altijd oordopjes en zo dus kan zijn dat hij dan iets draait :j

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 19:50

Geluk dat je hem hoorde vallen DQ!

Gaatje in mijn oor is sinds gisteren ook ineens aan het ontsteken :?
Baal er wel van, als het nog lang duurt, rij ik toch even langs de pierceshop..