[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:12

pharagirlke schreef:
in het midden is voor trutjes? >;) Die heeft er ook nog niet veel gezet dan :(:)

ja dat dacht ik nou ook.. de meeste "trutjes" die ik ken vinden piercings "vies" en al helemaal als die in je gezicht zit..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 22:19

vivian_ve schreef:
ja dat dacht ik nou ook.. de meeste "trutjes" die ik ken vinden piercings "vies" en al helemaal als die in je gezicht zit..

Volgens mij is het wel meer "mode" dit jaar om een lippiercing te nemen.. ik zag laatst zelfs een op en top kakker (niks tegen kakkers hoor) met tunnels :? Dat vond ik toch wel schokkend haha...

Ik heb zelf overigens een industrial, op het moment 5mm tunnels en verder gewoon nog wat gaten in m'n oren. Ik zit al wel lang te twijfelen over een navelpiercing, overigens dan wel schuin aan de zijkant (en liefst dan beide kanten :D ). En ik wil 3 micro's zetten als m'n nieuwe tat er is..

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 22:21

waar wil je je micro's zetten dan?
denk er goed over na hoor, het is iets heel anders dan een piercing en vooral op beweeglijke plekken zou ik het afraden.
degene die ik heb is echt een poedersuiker :+ ben dr blij mee hoor maar tis een lastig geval :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 22:28

Moderatoropmerking:
Dames graag wil ik jullie nog een maal wijzen op de eerste opmerking in de openingspost van dit topic:

Zwartwitje schreef:
[mod]Voor offtopic piercing gekletst is dit topic niet bedoeld. Hiervoor hebben we een [HK] topic: [HK] [HK] Het piercingtopic, deel 1

Ik heb wederom een aantal offtopic berichten verwijderd, laatste verzoek om het hier ontopic te houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 09:57

Waar heb jij 'm zitten dan? Ik wil m'n nieuwe tat op m'n zij.. dus daar moeten ze dan ook komen.
Al moet ik er nog wel over nadenken hoor haha, ik wilde ze eerst gewoon apart en ergens anders.
Waarschijnlijk bedenk ik me nog wel een paar keer :+

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 19:44

Mijn lip is nog steeds hard (nu wel geslonken enig sinds) maar er komt ook geel-wittige pus uit, kan dat kwaad?

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 21:12

Even en toevoeging:
de harde zwelling zit met name net om het gaatje heen en loopt dan naar de bovenkant van mn lip (in een soort van 3-hoek) en alleen aan de binnenkant.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 21:38

geelwittig pus is wonvocht, dat is normaal.
Ook de zwelling is normaal :) Ik zou het wel in het oog worden maar zou me er geen zorgen om maken. (elke piercing moet in het begin in het oog gehouden worden)

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 21:43

Dat stelt me weer gerust dank je wel :D

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 08:19

Domme vraag, maar kun je in een VCH eigenlijk een ringetje doen? Lijkt me niet erg comfi..

Nagyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 11:45

patos schreef:
Domme vraag, maar kun je in een VCH eigenlijk een ringetje doen? Lijkt me niet erg comfi..

heb foto's gezien waar ze zowel verticaal als horizontaal een ringetje hebben.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 12:21

patos schreef:

ik zou het niet willen, ik heb een staafje en die zit al afentoe niet lekker :))

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 12:58

Hmm, Ok! Nou, staafje vind ik wel het leukste, maar een keer afwisselen kan dus blijk baar ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 19:06

idinn mijne zit op mn borst in het midden.
ik zou je zij er echt mee afraden, denk niet dat je er blij mee gaat zijn op die plek. ze steken beetje uit ook he :j

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 19:08

pharagirlke schreef:
Succes Peelie... En ik weet dat het offtopic is maar ik moet het echt ff kwijt :\ En Pret snapt er helemaal niks van, Pret is een sportpaard in hart en nieren... Die is niet gemaakt om niet te werken...

dat van mij is ook off topic :P

Mijn navelpiercing word ook niet blij van het waken en vele kromme zitten. Zit ie iedere keer dubbel. Hij was een beetje geirriteerd... maar heb vanmiddag gedoucht en nu is het weer ok :) gelukkig :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 21:09

suze_ schreef:
[***] mijne zit op mn borst in het midden.
ik zou je zij er echt mee afraden, denk niet dat je er blij mee gaat zijn op die plek. ze steken beetje uit ook he :j

Ok dat is ook een mooie plek, maar de mensen die ik weet met een micro hebben ze allemaal daar ongeveer dus dan wil ik dat al niet meer haha.
Dat uitsteken zit ik idd een beetje mee in combi met m'n zij haha. Maar ik wil ze heel graag in combi met die tat ipv ergens anders..
Dus eigenlijk heb ik niet veel keuze :D

Miss maar eens overleggen met de piercer wat die van die plek denkt :P

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 03:23

Weet iemand een site waar je titanium "reverse"(ik vind de nederlandse naam er ff niet voor) navelpiercings kunt bestellen?

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 16:13

pharagirlke schreef:
Weet iemand een site waar je titanium "reverse"(ik vind de nederlandse naam er ff niet voor) navelpiercings kunt bestellen?

ik heb ze bij crazy factory gezien.. alleen staat niet duidelijk aangegeven.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 20:43

pharagirlke schreef:

dat is toch gewoon een doodnormale navelpiercing die je gewoon omdraaid en er dan insteekt? :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 20:52

xDramaQueen schreef:
pharagirlke schreef:

dat is toch gewoon een doodnormale navelpiercing die je gewoon omdraaid en er dan insteekt? :+

je juweeltje staat er dan wel anders op... :)

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 08:00

Phrara, sterkte :(:) 't is al een paar posten terug maar toch :)

Mijn piercing gedraagt zich nu netjes geloof ik.
Sinds gisteren komt er geen wondvocht meer uit de binnenkant en vanochtend heb ik de eerste losgelaten korstjes op de buitenkant gezien. De zwelling is nu ook beduidend minder :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 09:35

pharagirlke schreef:
xDramaQueen schreef:

je juweeltje staat er dan wel anders op... :)

echt? in mn onderste heb ik gewoon een goude normale met bling, die zit gewoon goed :j als je tekst oid wil dan snap ik het wel :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 09:43

Moderatoropmerking:
Dames laatste verzoek om vanaf nu ontopic te gaan. Voor offtopic geklets kunnen jullie of in het bestaande HK topic terecht, of jullie kunnen er zelf eentje aanmaken. Of verder gaan via PB. Mocht er weer offtopic gepost gaan worden hier, dan zullen er passende maatregelen genomen worden.

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 13:19

mn tong piercing blijft zelfs goed als ik zatjes ben :D

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 13:05

Korleon schreef:
mn tong piercing blijft zelfs goed als ik zatjes ben :D

mag ik vragen hoelang jij je tongpiercing dan hebt