Heb M&M's gesnaaid

Maar tevens ruim anderhalf uur gefietst vandaag EN een uur gewandeld met paardjes. Zo naar een feesie, dus dans t er wel weer af

Gefeliciteerd met het veulen, een knapperd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luffie schreef:Ik heb gisteren een vreetbui gehad......Ik was gisteravond alleen thuis, ik was ongesteld en ik had even overal sch*ijt aan! Ik heb na het eten heerlijk een (vet) toetje genomen, ik heb een bak popcorn op en toen ook nog wat chips....Erg he!
Ik baalde er achteraf behoorlijk van dat ik dat allemaal op heb, maar ja, op is op!
Dus we beginnen vandaag weer met frisse moed om niet meer te snoepen.
Ik ga eind van de middag lekker hardlopen en ik heb japanse mix in huis gehaald waar ik dan vanavond een beetje van mag van mezelf.
Ik stond vanmorgen op weegschaal en die gaf 83 kg aan!!!!Dat is echt te veel en er moet echt wat vanaf!
Ntlie_ schreef:Ik wil er een kg of 5 af, maar die kilo's bij mij zijn het probleem niet.. Het is het vet rond mijn buik en heupen dat ik weg wil hebben, maar als ik afval gaat het bij mij eerst van andere plaatsen af en als ik dan op mijn streefgewicht zit, heb ik nog steeds die stomme zwembandjes...
Iemand een tip hoe ik hier toch vanaf kan komen..