me/cvs

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

miss_kippie

Re: me/cvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 12:49

gister dus naar het zh geweest was best lachen wat het werd allemaal zo geheimzinnig gedaan want de wachtkamer zat vol.me vader mocht ook niet mee naar binnen best vaag allemaal.ze hebben kweek van me mond oren neus afgenomen.ik vroeg hoe groot is de kans dat ik het heb toen zeiden ze als je gezond bent heel klein en als je niet gezond bent best groot.dus ja afwachten.onder tussen zit ik aan hele zware ontstekingens remmers 1000mg.

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 18:43

Heb nog niet alles doorgelezen maar wil MK even succes wensen...ben druk aan het duimen voor je +:)+

Vandaag mijn 1e B12 injectie van 10 gehad...huisarts vond het geen probleem,ben helemaal blij met mijn huisarts *\o/*

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 20:19

Super joh dat je huisarts er geen probleem van maakt! Miss_kippie ik duim voor je dat je het niet hebt :) Die ontstekingsremmers zullen straks ook wel een flinke aanslag op je lichaam maken :=

Iedereen heeft zo'n beetje slecht geslapen afgelopen nachten, zou het in de lucht zitten? :+

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-09 07:14

Ik heb vannacht weer goed geslapen :D

Gisteren een nieuwe kledingkast gehaald. Doos was super zwaar en van de winkel wilden ze hem niet in de auto tillen, dus moesten m'n moeder en ik het doen. Het was 'boven m'n macht' zoals mijn moeder het zei en ik was helemaal ingestort. Al m'n spieren in m'n armen en benen deden super veel pijn en trilden helemaal. Kon amper meer op m'n benen staan etc. Dus thuis gekomen maar gelijk 2 uur op bed gelegen, want ik kon echt niet meer. Gelukkig ging het daarna beter!
Gisteravond kast in elkaar gezet met m'n vader en vanochtend dan maar eventjes de oude kast uitruimen en de nieuwe inruimen :)

En hoe gaan jullie deze warme dagen door komen?
Ik heb gistermiddag bij m'n vriend in het zwembadje gelegen op een luchtbed en dat is vanmiddag weer de planning! Zeker goed vol te houden!

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 07:41

Uitstekende service Marilla :roll: hopelijk bevalt de kast wel...niet alles voor niets geweest :)

Ik had het koud vannacht :+ lag alleen onder laken en mijn dekbed was eraf gegleden :=
Hier heeft de hele nacht een koel briesje door het raam gewaaid :D Mijn huis is niet zo groot dus voor- en achter open gooien en het is zo klaar.De zon begint nu richting naar binnen te schijnen dus de boel gaat zo weer lekker potticht aan die kant.

Gister even bij de jongens geweest,beetje getut en verder niets met ze gedaan...te warm.Wel lekker de badkuip gedaan voor ze,vers fris water is belangrijk :j
Vandaag weer rustdag,zo even stukje fietsen en verder niets.

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 08:10

pfffik heb hier vanacht bijna niet geslapen, ik kon pas om 1 uur in slaap komen, en om 7.30 was ik al weer wakker. Ik kan vanmiddag niet eens een sgaan slapen want ik moet vanaf 13.00 uur werken en moet al om 12.15 de bus hebben (kan strax mijn ov kaart weer afhalen :) )

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 09:09

Niet goed geslapen en niet helemaal fit.
Wel lang geslapen - van gister 9 uur tot half 10 vanochtend.
(beetje koortsig/verkouden maar weet niet of het van 'te veel doen is' - wat me eigenlijk sterk lijkt - of dat ik gewoon wat ziekig ben?).

Ik sleep de ventilator (niet zo zwaar ;) ) deze kant weer op en doe denk ik niet al te veel vandaag, veel rust, beetje werk, beetje TV.
Eerst maar eens kijken hoe mijn ontbijt valt, misschien knapt het daarna weer spontaan op of zo ;)

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 09:56

@M_K (wat is je echte naam?); Dat zal wel ja dat ze geheimzinnig deden, flinke medische misser om een arts met MRSA te laten opereren natuurlijk. := Dat willen ze niet openbaar hebben.
@Tinky12; Top HA!! Ze bestaan nog!
@MP; Succes vandaag in A'dam!
@HWK; Hmm, balen niet helemaal lekker.

Ik ben een beetje verkouden en heb keelpijn maar verder gaat het wel weer. Vanmiddag waarschijnlijk lekker op het strand liggen. :)

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 17:36

MP hoe was het in Amsterdam? :)

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 19:49

........... voel me echt ***** nu...
Net op het werk ging het allemaal wel, ik had de machines gepoetst enz. Toen kwam een half uur voor sluitingstijd een klant die dus wat besteld zou hebben. Ik wist van niets en er was ook nog niets gesneden. Moest ik het dus nog gaan snijden en daarna die machine weer schoon gaan maken, en nog heel veel brood afscannen en in kratten doen en de groenten nog uit de schappen halen.
Toen ik klaar was met snijden en ik achter in het gangetje was ben ik in huilen uitgebarsten.... Als ik zie dat ik nog zoveel moet doen en het gewoon niet ga redden, dan lukt gewoon niets meer. Ik heb mijn vriend gebeld of hij de auto van bij het werk op kon halen en heb die machine nog gepoetst en ben toen met de bus naar huis gegaan.
Ben nu nog helemaal aan het trillen.......

morgenvroeg moet ik weer werken... zie er nu al tegenop....

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-09 07:20

Jeetje Hermlein, wat vervelend zeg! :(:) Ik hoop dat het vanmorgen wel gaat! En omscholing naar de kassa? Is dat niet wat minder zwaar werk?

MP, hoe is het met jou afgelopen in Amsterdam? En hoe voel je je nu?

En de rest een beetje de warmte door gekomen?
Ik wel hoor. Gistermiddag lekker in het zwembadje gelegen en gisteravond naar Wolter Kroes, De Corona's en Jim Bakkum geweest :D Was rond half 8 van huis weg gegaan en stapte om 11 uur weer binnen, dus lekker vol gehouden :) Vanmorgen ook al rond 8 uur m'n bed uit, maar ben heel niet moe (nouja, wel moe natuurlijk maar dat is altijd zo :Y) ) dus dat is wel erg lekker!

Ik zit er ook over na te denken om een invalidekaart te halen als ik daar recht op heb. Soms moet je echt zo ver van iets parkeren dat ik al halfdood ben voordat ik bij de ingang ben :+

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 08:00

Ik heb vandaag mijn herkansing.

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 08:10

Veel succes Paula!!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-09 08:59

Ik ga voor je duimen Paula!!

Ik ben vanmorgen al bij m'n pony geweest! Ik moest vriendlief even thuis brengen en woont in hetzelfde dorp, dus gelijk maar even langs pony gereden. Gewoon even geborsteld en was zo weer weg, maar ben toch even geweest :)

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 13:07

@marilla: gelukkig hebben ze ervandaag niets van gezegt. ze waren het dus inderdaad vergeten gisterochtend.
Heb me dus weer druk gemaakt om niets.
Vandaag is het wel gegaan, niet super, maar ik ga zometeen gewoon even slapen.
Naar de kassa omscholen is geen optie, ik werk daar nog maar tot 7 september, dan ga ik ergens anders heen en de kassa vind ik echt niet leuk, na een paar uur daar gezeten te hebben wordt ik echt chagerijnig en onvriendelijk naar de klanten. De afdeling waar ik nu sta is op dit moment voor mij het beste, als er niet zoiets gebeurd als gisteren.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 13:57

Ik heb geen flauw idee of ik die toets heb gehaald. Uitslag stond er meteen maar iedereen had het over andere uitslagen en ik snap er helemaal niets van. Volgens mij heb ik 'm niet...
Als ik voor niets door 33! graden ben gefietst ga ik heel hard gillen...

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-09 17:44

Ik was vandaag niet zo heel moe (oke, wel even eind van de ochtend uurtje geslapen), maar ben nu sinds een half uur ontzettend misselijk en heb het vreselijk koud. Had een rokje en topje aan, maar heb dat verwisselt voor een lange broek en ga zo zeker ook nog een vestje eroverheen doen. Blegh, heb zo'n hekel aan misselijk zijn, hoop dat het snel weg trekt! Het kwam na het eten op zetten, maar heb niet het gevoel dat ik te veel gegeten heb..

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-09 17:45

Hopen trouwens dat je je toets heb gehaald Paula!

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 17:55

zo nou ik kots me al twee dagen leeg leuk onstekingsremmers.gelukkig krijg ik morgen andere.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-09 17:59

MK, ik heb zo te doen met je! Het zit je echt niet mee! Ik hoop van harte dat er betere tijden voor je aan gaan breken! Dat dat gevecht het waard is en dat je snel opknapt zodat je minder pijn heb en weer wat meer kan doen!

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 18:27

dankje ik heet trouwens tresia.ja ik heb al twee dagen me tel op stil gezet nergens zin in.heb gister heel even me vader gebelt die was jarig.hoop dat ik weer de kracht krijg om te vechten.want die is nu even op

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 20:07

Hallo dames, ik ben weer terug van vakantie. Jullie heb heel wat pagina's vol geschreven, die kan ik niet allemaal in 1 keer lezen :+ Ik heb een heerlijke vakantie gehad, lekker uitgerust (voor zover dat kan met CVS), liggen zonen. Het scheelt zo enorm veel als je niet naar je werk hoeft en geen huishouden hoeft te doen. ik zal komende dagen de pagina's doorspitten...moeten jullie wel beloven niet al te veel vanaf vandaag te schrijven anders ben ik nooit bij haha.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 21:49

Morgen lees ik bij.. maar zal even meedelen hoe het in Amsterdam is gegaan.. mn hartecho was gelukkig helemaal goed! Aan de ene kant mooi, hartproblemen is niet best.. maar aan de andere kant betekent het nu wel dat er waarshcijnlijk niets is dat mij echt kan helpen en dat het dus wel echt ME is..

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 06:59

MissP: Dat betekend dan wel dat je een officiele diagnose krijgt voor ME, en dat is ook wel prettig voor als je een keuring krijgt of je ziek moet melden op werk. En nee de diagnose ME is helemaal niet leuk, prettiger is het als ze iets vinden waarvoor je een pilletje kunt nemen en dat je weet dat het na 6 weken weer over is. Ik neem aan dat ze je wel helpen met een dagprogramma op te stellen, zodat je niet over je grens gaat en de balans kan vinden tussen inspanning en rusten.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-09 07:05

Welkom terug Issy! Je was naar Frankrijk geweest toch? Fijn dat het zo goed bevallen is :D

MP, fijn dat het toch niet je hart is! En zoals Issy zei, het is misschien wel weer een stukje 'rust' als je nu de diagnose ME krijgt, ipv dat je niet weet wat het is. Het kan een hoop schelen idd met werk en keuringen enzo.