Rebeccaa schreef:Hmm. Ik vind een ringetje denk ik te 'grof' voor ín je oor daar zegmaar..
Verder wel echt heel gaaf.
Vind het ringetje ook eigenlijk nog ietsje te groot, maar dat moet toch voor de zwelling.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pharagirlke schreef:Op internet vind ik dat je tijdens de genezing best niet kan zwemmen en zonnenbanken enz. De genezing is 6-8 weken.
DQ: van MD's staat ook dat je best niet zonnenbankt
Berdien schreef:Nóg een forum erbij?![]()
Buggermijn rook was vanochtend zooo ontstoken. Hij voelde al niet lekker aan, dus ik checkte hem even in de spiegel. Dikke bult eronder, en ik zag al allerlei troep zitten. Dus schoongemaakt met alcohol, direct alle ongewenste activiteit de kop in drukken. Kwam me toch een gorigheid vanaf!
![]()
Hij is nou nog niet blij, maar al wel stukken kalmer. Straks even een zoutbadje, en dan hoop ik dat hij weer snel beter gaat. Het is niet lollig meer als je elke keer dat je (glim)lacht je oor voelt
xDramaQueen schreef:pharagirlke schreef:Op internet vind ik dat je tijdens de genezing best niet kan zwemmen en zonnenbanken enz. De genezing is 6-8 weken.
DQ: van MD's staat ook dat je best niet zonnenbankt
ik ga echt niet uit ze zon blijven omdat ik een nieuw sieraadje heb, zwemmen oke, maar de zon ontwijken oidik heb het ook nooit gehoord, of ik me piercings nou middenzomer zetten of niet. wel met tattoo's omdat die vervagen.