[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 18:55

Rebeccaa schreef:
Hmm. Ik vind een ringetje denk ik te 'grof' voor ín je oor daar zegmaar..
Verder wel echt heel gaaf. :D

Vind het ringetje ook eigenlijk nog ietsje te groot, maar dat moet toch voor de zwelling.

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 18:55

pharagirlke schreef:
Zitten er hier toevallig mensen die behoefte hebben aan een gezellig piercing en tattoo forum?

Altijd gezellie! Heb een afspraak voor 22 mei staan met Claudia van Classic Ink and Mods voor een tattoo.

Ayasha
Blogger

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 18:57

Nou, itsmybody.be is dus een belgisch piercingforum. Het is er erg gezellig, mensen laten elkaar in hun waarde en er kan fijn gediscusieerd worden... Nu is het nog niet zo heel erg druk. Wat heel jammer is eigenlijk. Dus als iemand er behoefte aan heeft, of als iemand weet waar ik het een beetje kan "promoten" want ik denk dat het vooral aan de onbekendheid ligt... Dan zou ik dat echt super vinden!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 18:59

dan moet de eigenaar hem even op google activeren op piercing en tattoo forum, als mensen dat dan intikken komen ze daar terecht, vaak als eerste hit :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:00

Zal hem dat even PB'en :j Thx dramaqueen!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:18

@ Phara: Ben jij een moderator daar?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:18

jep, ben daar mod (kathleen) vandaar dus ;) Was net in de piercingzaak en hij zei heeeel zielig "tis wel maar kalm" dus toen dacht ik: "nou, dan gaan we hem drukte bezorgen!"

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 20:11

Nóg een forum erbij? := ;)

Bugger :\ mijn rook was vanochtend zooo ontstoken. Hij voelde al niet lekker aan, dus ik checkte hem even in de spiegel. Dikke bult eronder, en ik zag al allerlei troep zitten. Dus schoongemaakt met alcohol, direct alle ongewenste activiteit de kop in drukken. Kwam me toch een gorigheid vanaf! :oo %) Hij is nou nog niet blij, maar al wel stukken kalmer. Straks even een zoutbadje, en dan hoop ik dat hij weer snel beter gaat. Het is niet lollig meer als je elke keer dat je (glim)lacht je oor voelt >;)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 20:19

Mag je met een navelpiercing en een md onder de zonnebank ?

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 20:26

Als je hem net hebt laten zetten niet morrow_less wacht daarmee tot hij genezen is. zelfde als dat je er niet mee mag zonnen

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:06

men navelpiercing heb ik van september en men md's net een maand
zou het kunnen ?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:25

mensen, je mag niet zwemmen met piercings, zonnen wel :+ dus zonnebank mag ook. heb echt nog nooit gehoord dat je met piercings uit de zon moet blijven, echter wel met tattoo's

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:26

Op internet vind ik dat je tijdens de genezing best niet kan zwemmen en zonnenbanken enz. De genezing is 6-8 weken.

DQ: van MD's staat ook dat je best niet zonnenbankt :=

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:29

Maar ik moet wel, ik moet er onder voor men uitslag. Dat is de enigste manier hoe het weggaat

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:30

pharagirlke schreef:
Op internet vind ik dat je tijdens de genezing best niet kan zwemmen en zonnenbanken enz. De genezing is 6-8 weken.

ik ga echt niet uit ze zon blijven omdat ik een nieuw sieraadje heb, zwemmen oke, maar de zon ontwijken oid :') ik heb het ook nooit gehoord, of ik me piercings nou middenzomer zetten of niet. wel met tattoo's omdat die vervagen.

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:31

pfoeoe voelde ik me vandaag echt een oor aan gen**it gewoon 15 euro kwijt voor een korter staafje!!! eigelijk wel heel belachelijk!!!.....maargoed.... ik moest wel want ik kreeg mn piercing niet zelf verwisselt

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:34

:oo wat voor staafje? had je hem daar ook gezet? zo niet dan snap ik het wel :j

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:37

jawel!! ik had m daar ook laten zetten!!! t is n tragus surface dus n licht gebogen staafje.....ik had er zelf al mee gerommeld maar het lukte me niet zelf

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:39

dat is dan idd raar, je hebt meestal garantie voor één zwel staafje en dan een passend staafje :j

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:41

nee hier in purmerend niet dat hebben ze alleen bij navel tong en labret

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:46

okee, mjah heb ook een piercer gehad die geld vroeg voor wisselen :S gelukkig doet mijn huidige gaatjesprikker het gratis, wat voor hel het hem ook kost (miniballclosure in tragus wurmen :') )

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:47

das ook n best klusje ja :P zo'n ieniemienie ringetje staat ook nog op mijn verlanglijstje :D

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:54

Berdien schreef:
Nóg een forum erbij? := ;)

Bugger :\ mijn rook was vanochtend zooo ontstoken. Hij voelde al niet lekker aan, dus ik checkte hem even in de spiegel. Dikke bult eronder, en ik zag al allerlei troep zitten. Dus schoongemaakt met alcohol, direct alle ongewenste activiteit de kop in drukken. Kwam me toch een gorigheid vanaf! :oo %) Hij is nou nog niet blij, maar al wel stukken kalmer. Straks even een zoutbadje, en dan hoop ik dat hij weer snel beter gaat. Het is niet lollig meer als je elke keer dat je (glim)lacht je oor voelt >;)

Zout werkt bij mijn piercings ook erg goed, maar hoe doe jij dat dan bij je rook??? Ik zat me al af te vragen hoe ik dat zou moeten doen..... Piercer zei al, doe maar gewoon met een watje, maar liefst doe ik hem echt 'onder water'.

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:57

xDramaQueen schreef:
pharagirlke schreef:

ik ga echt niet uit ze zon blijven omdat ik een nieuw sieraadje heb, zwemmen oke, maar de zon ontwijken oid :') ik heb het ook nooit gehoord, of ik me piercings nou middenzomer zetten of niet. wel met tattoo's omdat die vervagen.

Heb mijn navelpiercing nu een week of 4 a 5 en mijn rook sinds vandaag en mijn tattoo ongeveer net zo lang als mijn navelpiercing, maar kom toevallig net onder de zonnebank vandaan. Hoe ik het heb gedaan? Een schelpje (niet lachen) over mijn navelpiercing heen, een stukje dubbelgevouwen toiletpapier over mijn rook heen en zelfde stuk op mijn onderrug over mijn tattoo. 8-) 8-) 8-) . Zal morgen eens vragen aan de piercingshop of dat ok is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 22:03

Mijn zus deed, toen ze 2 weken d'r navelpiercing had, een handdoek d'r over heen toen we naar het strand gingen. *het was toen wel echt 30 graden*
Ik had toen m'n helix net een weekje, en had ook heel geen last van de warme zon.. =P
Volgens mij kan warmte met piercings niet zo heel veel kwijt..
Naja, wel als je een hele dag met een pasgezette piercing in de brandende zon ligt ofzo.. maar anders.. kan 't wel :')