Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pinacolada schreef:Hier ook goed. Vanmorgen van iemand paracetamol met codeine gekregen...zien of dat misschien werkt. Is alleen op recept maar aangezien ik t vban de huisarts niet krijg zo maar ff proberen.
rocymax schreef:Ja was de eerste keer dat ik zomig slikte, ik voel me wel een beetje bibberig en slap, maar de ergste pijn en misselijkheid is weg!!!! Ik heb al meer gehoord dat ibuprofen slecht is om te slikken, waarom eigenlijk
rocymax schreef:Nou als ik eerlijk ben enik wil niet slachtofferig overkomen heb ik de laatste maanden bijna iedere dag wel hoofdpijn,migraine licht gevoel in hoofd, half hoofd, nekpijn spierpijn noem maar op,. ik heb heel veel onderzoeken moeten doen en het blijkt dat ik een soort reuma heb en apart daarvan problemen met mijn knieschijf en heup, dus ik wacht nu op de oproep voor de reumatoloog, traumatoloog en in november meot ik naar de neuroloog. Omdat ik ook zomaar op ieder moment van de dag strontmisselijk wordt wil de dokter eenecho laten maken van mijn buik. ik probeer zolang mogelijk zonder ibu of andere pijnstiller vol te houden maar 5 keer in de week neem ik zeker wel een pilletje in , paracetamol helpt bij mij absoluut niet en codeine ookniet.
rocymax schreef:Ok, maar ik denk juist dat dat reumagebeuren ontstekingsremmers nodig heb. maar goed bij het volgende bezoek aan de HA wil ik dat nog wel een keer overleggen, ik vind het ook nog steeds rraar dat ik van die enorme blauwe plekken en bloeduitstortingen gekregen heb zomaar ineens en mijn huid is daar gewoon warm, dat duidt denkik ook op een ontsteking, ik word af en toe wel moe van mijn lichaam.
Maar slik je die pcm met cdeine alleen tegen de pijn dan ? en wordt het dan minder de migraine of niet?
joyce2 schreef:Pffoe, ik kreeg laatst ff een rekening van de verzekering... Alle imigran van het afgelopen jaar willen ze opeens declareren, dus in 1 klap mn eigen risico dr doorheen, maar dus wel in 1 klap ook een grote rekening. In plaats van dat ze gewoon een rekening sturen op het moment dat ik het dus besteld heb... maar nee, het moet in 1x, daar krijg je bijna spontaan migraine vanMaar ik ga aan het eind van het jaar dus ff Imigran inslaan, dan word het eindelijk eens een keer vergoed...
Sinds vandaag heb ik weer zo'n zeurderig gevoel in mn nek en het trekt door naar mn hoofd en ik kom af en toe niet goed uit mn woorden, dus ik ben bang voor een aanval, maar ik hoop dat het overwaait... Aan de andere kant, ben al 3 weken aanval vrij, dus dat is al een hele prestatie! Misschien dat het toch door die vitamine D tabletten komt...
_evelien_ schreef:hier ook nog steeds hoofdpijn en helaas ook migraine.
heb nu imigran neusspray gekregen, vanmiddag voor het eerst gebruikt.
iemand van jullie hier ervaring mee?
en @ joyce : van vitamine D ook te maken hebben met migraine/hoofdpijn klachten?
in dat geval moet ik dat ook maar eens proberen