kathris schreef:bij Brastop kan je in elk geval ook met PayPal betalen
maar het gebruik van een creditcard bij zowel Brastop als Bravissimo is veilig (en zeker als je ABN of Rabo hebt, want dan moet je met de random-reader je betaling bevestigen - ja ook met creditcard moet dat tegenwoordig)
de kwaliteit van de producten van beide sites zijn goed, ze verkopen merken - Freya bijv. wordt in NL bij de Livera ook verkocht.
Poppetjes_ over jou maat.. ik zou als ik jou was gaan zoeken naar bh's met maat 75FF of 75G - vooral als de omvang van de 75 je wel lekker zit heb je daar meer steun aan als aan een bh met omvang 80
Ow, en wat ook een optie is.. plan gewoon een keer een weekendje Londen met je moeder.. kan je naar de Bravissimo winkel en een pasafspraak maken - dan weet je ook zeker dat je de goede maat bh draagt..
Roxiie, beetje brutaal misschien, maar welke maat draag je? ik heb nog wat bh's liggen die mij niet passen die voor een vriendelijk prijsje overgenomen mogen worden..
Nou met mijn moeder een weekendje weg is echt geen optie helaas, wegens persoonlijke redenen. Misschien met een vriendin dan. Maar dan ben ik al veel geld kwijt aan het reisje en ook nog eens aan de BH's en eerlijk gezegd heb ik het niet zo breed, daarom wilde ik graag bestellen. Mijn BH maat weet ik zeker dat het goed is, alleen mijn ene borst is gewoon een stuk groter. 75 is de goede omvang, maar bij 80 is de cup net iets groter en dan valt mijn grotere borst er niet uit, Bij 75F wel.
Wat is het verschil tussen 75F, 75FF en 80F dan als ik vragen mag? Is 75FF een tussenmaat?