hihi
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
)
Dus dat kwam blijkbaar toch uit mijn rug 
Ook nog een schaap gered die op zij lag en niet meer omhoog kon komen. Ze had het al bijna op gegeven. Ze was ook heel zwaar om omhoog te krijgen dus logisch dat het haar zelf niet lukte
Verafjord, fijn dat de fysio helpt
) ophalen en dan starten. eens zien of dat helpt.

heeft. Door mijn beweeglijkheid in mijn rug zat ik in een aantal lendewervels boven elkaar vast, alleen de ene op links, die daaronder weer op rechts... Deed dit keer echt pijn. Moet nu nog meer trainen om mijn rug en buikspieren sterker te maken, maar oh oh oh.... Niet fijn 
Ik haal bijna iedere dag van alledrie een heel pak af, word er niet goed van
helemaal happy
Heb het op t moment zelfs zo luxe dat ik amper nog hoef te poetsen voor het rijden, degene die het paard least (voor een paar dagen geloof ik) is er vaak voor mij al en is dan lekker aan het tutten.
Was het verder wel leuk?
Vorige keren ben ik wel geweest. Balen van je rug
nu nog meer trainen.. pff.. Tinkers en Shetlanders kunnen er idd ook wat van wat verharen betreft. Zal zometeen blij zijn dat het verharen af gelopen is. Dat vind ik toch wel het nadeel van paarden die veel haar aan maken.
Normaal gesproken vind ik een healing ook niet eng maar dit ging een beetje anders. Het was met een groep mensen (20) meneer de healer loopt naar je toe, pakt beide handen vast, raakt je bij je 3e oog aan en dan val je achterover door je knieen in een soort van meditatiefe toestand (je werd door iemand die achter je stond op gevangen) Ik was als 4e aan de beurt en best nerveus omdat iedereen naar mij keek en dat achterover vallen stond me niet aan
dus mijn lippen trilden er flink op los. Hoe is je solisitatie gegaan? Die had je gister toch?
) De condoleance was best relaxed, toen hebben we nog gezeten bier/wijn drinken (ik niet, moest nog rijden), echt eigenlijk best gezellig en was er geen aanleiding om ineens zo veel spanning op te bouwen. Anderen valt het niet eens op, maar ik vind het zo'n naar gevoel, bijna een soort paniekaanval ofzo. Lastig, gezien er meestal totaal geen aanleiding is en er echt niks is waar ik bang voor ben dan.
Ja op naar volgende week, ben benieuwd, hoop zo dat ik word aangenomen. 
Maar ja, heb een aantal dingen die bijna aan vervanging toe zijn, dus moet toch wat geld gaan verdienen en kan slecht tegen thuis zitten, word ik een beetje gek van.