Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
poes schreef:Voordeel: niet meer ongesteld, je kunt het niet vergeten, geen effect van AB of ziek zijn, voel me er best happy onder.
Nadeel: zetten is geen feestje (en bij mij viel het reuzemee, half uurtje later zat ik op kantoor), 1e maanden wat verlies gehad en af en toe kramperig, maar niks in vergelijking met ongesteld zijn.
chantalvdv schreef:Van het zetten zelf geen last gehadIk blijf de narcose toch ideaal vinden
Ik vind het met de nuvaring wat minder dat je hem zelf in moet brengen. Ook al lijkt het op het inbrengen van een tampon, maar het is niet helemaal mijn ding
Daarbij vind ik het ook een nadeel dat je er toch aan moet denken wanneer hij er nou in en uit moet...
Ik vind dit ideaalZodra mijn lichaam eraan gewend is hoop ik dat het met de menstruatie ook wat minder is, en dan ben ik helemaal blij
My_Lady schreef:@: Paintlinger.
Ik vind het echt helemaal niet fijn om ongesteld te worden.
Ben dan altijd helemaal van slag en voel me rot.
Het lijkt mij ook een echt voordeel met een spiraaltje dat je er niet meer aan hoeft te denken. met een nuvaring heb je dat weer wel.
Het enige wat me echt tegenhoud om een spiraaltje te laten zetten is dat het zetten waarschijnlijk aardig pijn gaat doen.
My_Lady schreef:@ Chantal.
Dat zal in NL wel weer niet mogen.
Ik heb wel gelezen dat ze verdovende prikjes kunnen geven