Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ben mezelf nu al zenuwachtig aan het maken voor londen en dan vooral de vele mensen (en nog steeds niks gehoord over toelating)
). 
en m'n vriend (die achter me liep) begon al "oh oh... dat wordt wennen" want die heeft me wel goed door altijd. Maar... ik kan er heus wel aan wennen, ik vind het zelfs een zeer mooie indeling, maar het enige wat ik vraag is die klok.
Fiffill schreef:Nou, ik ben niet gediagnosticeerd maar heb wel sterk het vermoeden dat ik Asperger heb. Mijn moeder vindt dus altijd maar dat ik me aanstel en uitleggen gaat ook niet al te best.
En aankaarten dat ik eigenlijk wel onderzocht wil worden durf ik eigenlijk ook niet echt, bang dat het ook dan wordt afgeschilderd als aanstelleritus.

Ik ga hem ook niet zelf terugzetten, dan krijgen we straks zo'n kinderachtige situatie van telkens de klok terugzetten of ze wordt boos. 
en mijn moeder dat ook vaak genoeg gezegd heeft, hoop ik dat ze er die logica wel van in ziet. En verder... ze snapt ook wel dat het niet altijd even goed met me gaat, maar ze heeft nooit geweten waarom. Misschien brengt het nu wat opheldering.
ik praatte nergens anders over en deed niks anders. Je kan er eigenlijk moeilijk omheen. 
als ik weer wat 'raars' doe. Hij heeft een goede vriend die oa. Asperger heeft (in behoorlijke mate) en herkent dus ook een heleboel in mij. Hij was dan ook degene die 'oh oh'-mompelend de nieuwe woonkamer in liep toen ik stond te staren naar de nieuwe indeling. 

dus dan ga ik er gewoon op in. Moet je hem zien lachen, de **. 
maar ik kreeg te horen dat die nu is gestopt. dus mogelijk voor volgend jaar maar kijken.
We reden in stap wat oefeningen. De instructeur zei "we gaan nu ditzelfde rijtje oefeningen doen maar dan in draf". Nou, dat leek me vrij logisch; vervolgens gingen we over naar draf en begonnen we met de oefeningen. Ik had het rijtje nog in mijn hoofd zitten en luisterde met een half oor, ik was geconcentreerd bezig... en vervolgens reed ik fout. Wat bleek, de instructeur zei "hele volte halve baan" en ik reed dus een halve. Waarom? Omdat het rijtje begon met een halve volte halve baan. Oefeningen dus in de prak en we moesten overnieuw beginnen, ik snapte er helemaal niks meer van want hij had toch gezegd dat we hetzelfde rijtje oefeningen gingen doen? Maar de volgorde klopte niet (waarschijnlijk was hij die zelf alweer vergeten) en de rest deed het wel goed. Dat soort dingen zijn echt niks voor mij. Wees dan gewoon duidelijk of doe wat je zegt.
Gelukkig heb ik daar geen last van als ik in de bak sta. Moet je les hebben?
Hij keek me ook aan alsof 'ie water zag branden toen ik het zei.
Ik weet dat jij dingen best kunt onthouden