Hebben jullie ervaring met de piercingshop Crazy Factory? Heb een paar leuke balletjes gezien maar weet niet hoe betrouwbaar ze zijn ivm prijzen en levering e.d.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Scarlet_ schreef:Ik zweer ook bij sterilon om ontstoken piercings te ontsmetten. Doe 't regelmatig bij m'n sternum als ie ff aan 't irriteren is, 1 of 2 daagjes een drupje en daarna houdt ie meteen weer op. En hij zit er inmiddels al bijna 2 jaar in![]()
Hebben jullie ervaring met de piercingshop Crazy Factory? Heb een paar leuke balletjes gezien maar weet niet hoe betrouwbaar ze zijn ivm prijzen en levering e.d.
_Scarlet_ schreef:Ja maar dat werkt dus niet. Of in ieder geval lang niet zo goed als sterilon. Ik heb het heus een tijd gedaan hoor, met zeezout spoelen, maar daar bleef ik mee bezig. Toen ben ik een tijd opgehouden met iets te gebruiken, en na een paar nachten flink feesten begon hij vervelend te doen. Was op dat moment in Praag, en had alleen sterilon, dus dat er maar opgedaan, en 't ging perfect.
Zou 't ook zeker niet op nieuwe piercings doen, maar puur bij oude die een beetje irriteren. Niet ontstoken, irriteren, da's wat anders
Ketaki schreef:_Scarlet_ schreef:Ik zweer ook bij sterilon om ontstoken piercings te ontsmetten. Doe 't regelmatig bij m'n sternum als ie ff aan 't irriteren is, 1 of 2 daagjes een drupje en daarna houdt ie meteen weer op. En hij zit er inmiddels al bijna 2 jaar in![]()
en toch word het ten strengste afgeraden om sterilon te gebruiken bij ontstoken piercings.
kook heet water en doe er zeezout in.
pak een stukje keukenrol ( of iets dergelijks) en dep het tegen de piercing aan, zodat het kan genezen.
Ketaki schreef:_Scarlet_ schreef:Ja maar dat werkt dus niet. Of in ieder geval lang niet zo goed als sterilon. Ik heb het heus een tijd gedaan hoor, met zeezout spoelen, maar daar bleef ik mee bezig. Toen ben ik een tijd opgehouden met iets te gebruiken, en na een paar nachten flink feesten begon hij vervelend te doen. Was op dat moment in Praag, en had alleen sterilon, dus dat er maar opgedaan, en 't ging perfect.
Zou 't ook zeker niet op nieuwe piercings doen, maar puur bij oude die een beetje irriteren. Niet ontstoken, irriteren, da's wat anders
kijk je dan wel uit met sterilon???
daar zit alcohol in, wat heel agressief kan reageren op een piercing/wond
VeryWell schreef:hoihoi!
Mijn navelpiercing heb ik nou zo'n half jaar en is echt regelmatig geirriteerd.. iemand tips?
Anita_ schreef:Hoe lang duurt t voordat een navelpiercing is dicht gegroeid?? Moest ´m er namelijk woensdag uithalen voor een operatie, en aangezien er een hechting aan de onderkant van ´t rondje van me navel zit, durf ik ´m er nog niet in te doen... heb ´m sinds begin november geloof ik..
Anita_ schreef:Hoe lang duurt t voordat een navelpiercing is dicht gegroeid?? Moest ´m er namelijk woensdag uithalen voor een operatie, en aangezien er een hechting aan de onderkant van ´t rondje van me navel zit, durf ik ´m er nog niet in te doen... heb ´m sinds begin november geloof ik..
Barmat schreef:Dan heb je grote kans dat ie nu al dicht zit.... ik hoop niet dat dit de bedoeling was.....