schuin tegenover dat grote gebouw, schouwburg ofzo heel klein zaakje maar je moet langzaam rijden hij heeft knalgele letters ik reed er 2 maanden geleden ook langs maar toen zat ie nog op de nachtegaal dat dacht ik tenminste
als je vanaf centraal daarheen gaat en je stapt de bus uit dan moet je rechts lopen want links zit het stadschouwburg geloof ik. kijk ff op www.piercit.nl en dan op de ov website
oke thanks ik ga hier nu afsluiten (werk ) en dan naar huis ^^ en dan strakjes laten peircen heb er zin innnnnn oehh en dan plaats ik zodra ik thuis ben natuurlijk een foto ^^
Ik heb wat vraagjes mbt. een navelpiercing. Hoop dat jullie me kunnen helpen
- Doet het zeer met paardrijden (aangezien een rijbroek ongeveer op navelhoogte zit...) - Je mag er de eerste paar weken niet mee zwemmen, hoe zit dat met douchen en in bad gaan? - doet het laten zetten veel pijn? (ik ben nlk al bang voor de pijn van het zetten van oorbellen, ookal heb ik er 7 )
met paardrijden deed het bij mij geen pijn! je mag niet zwemmen omdat er chloor in het water zit als je in bad gaat of gaat doucheh dan kan dat gewoon want daar zit geen chloor in. het laten zetten voel je maar doet geen pijn (mijn mening)
ben bij Piercit geweest, wat een schattig klein zaakje ik was stikzenuwachtig maar kwam meer door me beste vriendin die mee was die had net een derde gaatje laten doen bij 't oortje en die was de hele tijd aan het hyperen dat ik nu moest en toen moest ik dus gaan liggen en ik was best relaxed daar, maar mijn beste vriendin helemaal hyper en ik mocht in haar hand knijpen he zij heeft mij harder geknepen dan ik haar hahaha. ik voelde het wel maar deed niet echt pijn voelde net wel ene druppel bloed mijn oor in gaan brrr.. vies gevoel
ik ga over ongeveer 2 weken een navelpiercing laten zetten.. wilde precies het zelfde als hierboven weten dus heb al antwoord ik ga in den helder ergens.. is nu geen tattoo/piercing shop meer maar die man is gestopt en doet het nu gewoon thuis.. hoop dat t niet zoveel pijn doet..maar oorbellen vond ik ook niet zeer doen vind het wel eng..